1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW account wissen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Wallace, 6 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok voor alle mensen die de reden niet snappen. Ten eerste is het toch logisch dat als je ergens lid van word je dat lidmaadschap ook weer op moet kunnen zeggen om de simpele reden dat je geen lid meer wilt zijn.

Ten tweede als je aan wilt geven hoeveel leden je hebt je zeker een optie moet hebben dat mensen zich uit kunnen schrijven, tuurlijk kun je ook gewoon wegblijven en zullen veel mensen dat ook zeker doen maar daar gaat het niet om. Maar er zullen zeker ook mensen zijn die zich wel uitschrijven en daarmee krijg je in iedergeval een BETER beeld van het aantal leden van XBW dan nu het geval is.

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben nog nooit een forum tegengekomen waar je de mogelijkheid hebt om jezelf uit te schrijven. Ik zie de noodzaak er ook niet van in. Als je geen zin meer hebt om op het forum te komen, dan blijf je toch gewoon weg, je hebt dan toch geen last meer van je account?

3. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Maak er een poll van :D

4. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0

pfffffff nee Darkwing daar gaat het ook niet om. Volgensmij heb ik toch al uitgelegd waar het om gaat en ik heb het idee dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Maar goed het wordt een eindeloze discussie dus ik zou zeggen Slotje erop.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    zolang je nergens voor moet betalen is het toch niet nodig om je uit te schrijven.Als je geen zin meer hebt kom je niet eer en niemand anders kan je nickname gebruiken

6. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee op zich wil ik ook helemaal niet van XBW af maar er word hier wel heel vaak kinderachtig gereageerd door voornamelijk moderators. Ik had bijvoorbeeld gevraagd of iemand een leuke game wist om te kopen. Dan krijg je weer van dit mag niet enz enz of het volgende antwoord:

Tja hier kunnen we natuurlijk niet zoveel mee. Hoe kunnen wij nou bepalen wat leuke games voor jou zijn. Zoek gewoon op XBW naar spellen met co-op en bepaal dan welke je zelf leuk vind om te doen. Hup en dat gaat ie weer op slot. Het antwoord wat ik kreeg wat hierboven staat vind ik trouwens ook echt nergens op slaan, Dan moeten zie hier ook geen reviews van spellen meer plaatsen waarin staat, goede game, leuke game enz. Dat is toch het zelfde, ander lees ik wat een leuke game is en nu vraag ik het ik zie het verschil niet.

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je het niet met het beleid eens bent is dat jouw goed recht. Schuif dat niet af op kinderachtigheid als je vervolgens op het beleid gewezen wordt waar je het niet eens mee bent. Dat is wat een moderator doet, beleid handhaven.

Waarom wij geen discussies willen over een vaag begrip als 'leuke game' is omdat dat opsomtopics worden die slechts gevoed worden door persoonlijke voorkeuren. Daar heb je als topicstarter ook niks aan, want zoals Hordo al heeft aangegeven. Jij bent mij niet, en mijn smaak zal de jouw niet zijn dan.

Ratings kan je wel degelijk doen op basis van goed/matig enz. Want dat is altijd een vergelijk binnen een genre.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Te zien aan je argumenten en redenatie kan ik vaststellen dat je eigenlijk nog nooit op andere sites bent geweest.

NERGENS kun je je uitschrijven van een forum of website, in ieder geval niet bij de grote jongens
    NERGENS heb je een realistisch beeld van het aantal members. Altijd inactieve account, cloons etc. Zou me ook zeer weinig kunnen boeien eigenlijk maar goed. Waarom zouden we extra moeite gaan doen?
    Daarnaast wil ik helemaal members niet de kans geven om zichzelf uit te schrijven, aangezien dat alleen maar problemen geeft, iemand die boos is schrijft zich uit en wist daarmee even zijn reacties overal, niet dus.

En ik kan je ook vertellen dat het niet gaat gebeuren..dus beetje zinloze discussie.

9. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    @Wallance Tja, soms gaat er te snel een slotje op maarja. Je weet toch zelf ook wel wat je wel of geen goede game vind?

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tja... als dat nou je reden is om weg te gaan... het ligt vrij voor de hand dat dit soort threads snel gesloten worden "welke game is leuk"... dat is toch voor iedereen anders? Je komt dan dus met een ellenlange opsomming van persoonlijke meningen te zitten, en we hebben uit jarenlange ervaring geleerd dat dit soort threads geen toegevoegde waarde hebben, en het beleid is ook al jaren dat dit soort threads daarom gesloten worden.

Ik vind het eerlijk gezegd persoonlijk een beetje slap van jezelf dat je om deze reden deze site in de ban doet, en dat ook nog afschuift op het zogenaamd kinderachtige gedrag van de moderators.

11. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mogelijke verklaring voor het grote aantal geregistreerde bezoekers zonder posts, die willen enkel meedoen met de vele wedstrijden, wat hun volste recht is. Niet iedereen wil of heeft de tijd om een forum te bezoeken. Dus het is niet omdat die jongens niet posten, dat ze geen actieve leden kunnen zijn. Zo zullen ze misschien wel het nieuws lezen en aan wedstrijden deelnemen (waarvoor je uiteraard geregistreerd moet zijn) Er zullen ongetwijfeld dubbele accounts tussen zitten, maar op welke site is dat niet het geval?
    Wallace, jammer dat je weggaat, maar voor 1 user moet het hele systeem toch niet overhoop gegooid worden. Jouw reden kan ik alleen maar betreuren als moderator. Maar moderators zijn er alleen maar om de boel in goede banen te leiden. Wij zijn er om te helpen, niet zo zeer om iedereen te pesten. Misschien heb je een te negatief beeld over moderators...

12. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee natuurlijk is dat niet alleen de reden, maar kom op ik ben echt niet de enige die vind dat sommige moderators wel degelijk soms kinderachtig bezig zijn en dingen heel snel op slot gooien. Mijn bedoeling is nogmaals niet om de boel alleen maar af te kraken.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als dat zo is, kom dan alsjeblieft met voorbeelden! Want een uit de lucht gegrepen opmerking (althans, zo lijkt het) dat moderators soms kinderachtig zijn, dat kan haast niet vager... Als je met goede voorbeelden komt, dan heeft de betreffende mod(s) in kwestie er tenminste écht wat aan, en kan hij er eventueel wat aan proberen te doen.

14. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou in iedergeval dat voorbeeld dat ik al eerder aangaf maar goed dat is een verschil van mening maar ja noem is voorbeelden daar vraag je me wat, dan moet ik al die threads gaan zoeken naar ''kinderachtige'' Mods. Nee sorry daar heb ik nou niet zoveel tijd en zin in maar Darkwing dat is ook helemaal niet de bedoeling. Misschien heeft iemand anders een voorbeeld want er zijn er ten slotte meer die dit vinden of houden die nu hun mond :) Het is ook meer de manier waarop een mod een tread dichtgooit, ten eerste veel te snel en ten tweede de manier waarop ze dan iets vertellen dan kan vaak best op een wat andere manier. Het komt dan wel eens dreigend over zo van als je dit niet doet, nou dan gooi ik hem dicht. Maar goed gooi er nu maar gewoon een slotje op want wordt eindeloos zo.

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Wallace,

Het feit dat je twee dagen na je melding dat je 1: er niet meer over schrijft, en 2: weggaat bij Xboxworld.nl, nog steeds zulke lange epistels hierover schrijft betekent voor mij dat het je ten eerste behoorlijk hoog zit en ten tweede dat je je de moeite ervoor wilt nemen om er iets aan te doen.

Dus ondanks jouw verweer dat je wel iets beters te doen hebt herhaal ik eerdere posts. Geef voorbeelden en vertel ons hoe wij het "XBW-gevoel" voor jou kunnen verbeteren, dan kunnen we er gezamenlijk iets aan proberen te doen. Als je je energie daarin had gestoken ipv in deze thread die tot nu toe eigenlijk helemaal niets oplevert was je probleem misschien al opgelost geweest.

En eerlijk gezegd en geschreven ben ik van mening dat iemand die weigert om een oplossing te zoeken ook helemaal geen recht van spreken heeft en enkel schouderophalen verdient. Doe dus mij en jezelf een lol en meld nou gewoon de echte inhoud van je probleem. Dan lossen we het samen op!

16. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja misschien heb je wel gelijk, sorry ok, laten we er gewoon over op houden

Laatst bewerkt: 9 jul 2004
  17. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Deze post was veel interessanter (en eerlijker). Jammer dat je hem wist. ;)

Enfin, slotje op jouw verzoek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina