Own AAp is vannacht op vakantie gegaan sorry gunfigter zet iemadn zig is in voor het toernooi en de snelle afloop krijg je dit
Tja, ik vind het helemaal vervelend dat iedereen maar dingen zegt die niet kloppen... De datums die bij elke ronde staan in het rooster kloppen nu niet meer, dus zorg gewoon dat je alle 5 rondes voor 30 augustus gespeeld hebt. Omdat iedereen erg laks is heb ik besloten dat diegene die na 30 augustus nog steeds moeten spelen geen punten over de nog te moeten spelende wedstrijden meer krijgen. De defenitiefe uitslag is dus 30 augustus bekend ook al hebben sommigen nog niet alle wedstrijden gespeeld.
Ok NLBassie jammer dan wordt het wel wat later. Het is idd vervelend dat het niet loopt zoals het zou moeten. Van team 3,4 en 5 horen we ook niets meer. Als die ook even een teken van leven zouden geven kunnen we daar nog tegen spelen voordat echt iedereen op vakantie is. En zeg dat op z'n minst hier dat je op vakantie bent zodat andere er rekening mee kunnen houden...
Als de tegenstanders niet komen opdagen, is het toch logisch dat het andere team die wel komt opdagen net zoals met voetbal dan gewoon 3-0 heeft gewonnen hoor
Dat is waar, maar het is toch de bedoeling dat we een eerlijk en leuk toernooi creeren huh? En dan is het leuker als iedereen alsnog de kans krijgt tegen iedereen te spelen met als deadline 30 augustus... Als er na die datum nog gespeeld moet worden kunnen we jou voorstel gaan hanteren
Ok mensen ik ga vanavond lekker op vakantie voor 2 weken dus ik kan even niet meer meespelen. Ik hoop dat als ik terugkom er weer wat meer leven in dit toernooi is gekomen... Jullie ook allemaal fijne vakantie!
Tja, het hele schema klopt toch niet meer, maar zoals eerder vermeld, worden de deelnemers geacht voor 30 augustus alle wedstrijden te hebben gespeeld! Indien niet, ook geen eventueel gewonnen punten van de te laat gespeelde wedstrijden.
Ok Frozenbullet is ook weer terug dus we kunnen wel tegen jullie NLbassie en Own Aap (team 2). Laat even weten waarneer jullie kunnen!
Ik weet het niet meer hoor, maar volgens mij kunnen we dit toernooi wel als dood bestempelen. Animo is ver te zoeken, en er is nog steeds maar 1 partij gespeeld. Het is heel jammer want het had heel leuk kunnen zijn. Maar zoals het nu gaat heb ik ook geen zin meer om er nog wat energie in te steken..
Tja, ik ga een pm naar kobold sturen met daarin het verzoek het toernooi af te blazen wegens te weinig belangstelling. Verdere informatie volgt...