Kobold is er nu naar aan het kijken. Beetje in vergetelheid geraakt omdat hij op de E3 was denk ik. Heb het iig vaak genoeg gemeld.
ah gelukkig, er komt eindelijk weer beweging voorzover ik weet kan iedereen zich nog aanmelden aangezien de eerste ronde nog niet afgespeelt is... iedereen die mee wilt doen, plaats je naam van je gamertag en evt iemand waar je mee wilt spelen hier en waarschijnlijk kan je dan nog wel worden ingedeeld
ja ik heb gene medeespeler das het probleem iemand me mij of kan ik bij iemand worde bijgezet mijn gamertag is juniorjoa
Hi allemaal, Sorry dat het allemaal zo lang duurt, helaas had ik 't erg druk laatste weken, te begrijpen hoop ik met E3 etc. en heb mezelf niet erg op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Schijnt dat Cole in ieder geval even uit de running is dus moeten we even een alternatief bedenken. Ik probeer hem nog te contacteren en te vragen wat zijn ideetjes zijn.
ah oke, nou ja er is een wedstrijd in ronde 1 gespeeld, er moeten dus nog iets van 4 of 5 wedstrijden gespeeld worden. en als je je wilt aanmelden, post je gamertag hieronder maar dan kan je altijd bij iemand worden ingedeeld denk ik.
gamertag : juniorjoa ja heb geen medespeler je zij dat ik dan kan ingeschakeld kan worden met iemand anders dus laat me aub iets weten ciao
NL Eagle..kan je me toevoegen op live ? Ik doe weer mee met het toernooi, ik krijg BiA morgen weer binnen. *)
Dan moet je denk ik eerst een partner vinden, en dan moeten we een indeling maken. Cole Trickle, zie ik de laatste tijd ook niet meer online..
NL Eagle, blijkt al gespeeld te hebben. Ik heb BiA nu eindelijk weer binnen, en vermaak me nu op live. ik ben wel benieuwd waar Cole Trickle blijft
het zit zo, het toernooi begon zo'n maand geleden met ongeveer 8 teams van 2 mensen. cole trickle kreeg problemen met zn router en kon niet op het web meer komen. we wachten nu op iemand van xbw die het van hem overneemt. als ik het zo zie, is inschrijven dus nog steeds mogelijk, want 2 teams hebben pas hun wedstrijd gespeeld. je kan je alleen inschrijven of als team. wanneer je jezelf alleen inschrijft wordt je ingedeeld bij iemand anders die zich alleen heeft ingeschreven. dus schrijf je in als je bia hebt en live!
Zo morgen mijn laatste examen, is die onzin eindelijk ook weer over . Anyway, ik verwacht niet dat Cole Trickle snel terugkomt ook al speelt hij al zo´n 2 weken bijna dagelijks Forza op xbox live. Mijn voorstel is dat ik nu team F vorm met juniorjoa. Kunnen we in ieder geval wel tegen Eagle NL, team D geloof ik. Als het aan mij ligt dit weekend al. Komt er weer is wat actie in dit tournooi. We zien dan verder wel of Cole Trickle weer opduikt of niet, maar dan gaat het tournooi iig verder. Hopelijk kunnen er ook meer teams dan weer gaan spelen. Moet alleen iemand anders even stand bijhouden. Laat het maar horen! Trouwens Team C leven jullie ook nog ik zie net dat wij (Team F) oorspronkelijk tegen jullie moesten spelen dus als jullie nog intresse hebben laat dat dan ook ff weten!
Hey jongens, ik volg de thread met genoegen. Want waar op dit moment het niet vanuit XBW komt, nemen members zelf het initiatief. Ikzelf heb te weinig tijd om het hele toernooi te organiseren en in goede banen te leiden. Het lijkt me het beste als een van de members het in overleg met Kobold kan overnemen? PM hem, leg je ideeen voor en zorg dat de thread weer gaat leven. De startpost kan ik bijhouden als de leider mij een PM stuurt als er veranderingen zijn Hoop dat we het zo nog tot een succesvol einde kunnen brengen.
dus wie wil het overnemen?? Ik zou trouwens ff met NL Bassie overleggen of hij dit weekend ook al kan spelen. Ik schrijf van middag wel of we int weeken kunnen gunfighter.