Vergeet niet om allemaal Avatar (Last Airbender, niet die blauwe poppetjes) te kopen, haal je 1000 gamerscore binnen een uurtje. \o/ GL HF.
Ik wil graag joinen maar weet mijn wachtwoord niet meer. Als ik forget password klik en mijn gamertag en e-mail adres opgeef krijg ik de melding dat het niet in het database voorkomt. Ik heb eind 2010 meegedaan. Iemand misschien een advies
nieuw accountje aanmaken? heb ik ook gedaan omdat ik sinds registratie mn gamertag gewijzigd heb en de site die optie niet heeft
Maybe kunnen we de challenge nog iets leuker en spannender maken! Ik heb namelijk nog wel een kleine prijs om weg te geven ! Zal Distoration ff PM sturen.
Ik ben zelfs mn wachtwoord vergeten dus als ik op mn telefoon irts wil doen op 360 voice dan lukt dat niet @sjacco laat maar horen ben benieuwd.
PM gestuurd . Is maar een kleinigheidje, maar beter iets dan niets toch? En kan de challenge alleen maar leuker maken lijkt mij, als er echt om iets gestreden wordt. Aan jou of je het een verrassing houdt, of gebruikt om mensen enthousiast te maken en nog extra deelnemers aan te trekken!
Er is nu een prijs voor de member die 1e word in deze challenge. Het betreft een, MW3 Care Package Avatar Item en een 2 Days XBL Gold Card. Dus allemaal joinen om kans te maken op een van deze awsome prijzen.
Al uitgespeeld, valt wel mee hoor. Ik heb nog een bon van 20 euro van de Gamemania, misschien even avatar oppikken
Blood Stone wordt niet tot de easy 1000G gerekend. Mochten er mensen zijn die echt voor de overwinning willen gaan en flink willen gaan achievementhoeren, dat is dit de ultieme lijst ! Ik heb vele van deze games gehad, vooral die van 10 uur en minder, in mijn dagen als achievementhoer !
Dat van avatar is bullshit, maar ik denk er wel over om Operation Flashpoint: Red River te halen, vond Dragon Rising al vet en deze strategische shooter ligt mij wel.