1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbw Crew Stelletje Laffe Apen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door femmerink, 6 apr 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit bericht viel mij net in mijn oren.
    Uhhhhhhl hier moet ik van kotsen!
    durf je dat niet eens in mijn gezicht te zeggen maar moet dat in een dichte post bah wat een eikels bestaat die crew van jullie uit zeg!
     
  2. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF zo lullig dat zou ik dus echt niet pikken man. Bah dit is echt anders.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat nou? Jij loopt ons uit te schelden en dan zijn wij opeens de laffe apen omdat we wat terugzeggen?
     
  4. Dabo

    Dabo Guest

    Ik vindt het inderdaad ook wel erg laf van een gedeelte van de xbw crew dat ze femmerink in een dichte thread gaan uitschelden.
     
  5. WouteR_KABOUTER

    WouteR_KABOUTER Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    zomaar...deze site roeleert!!

    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

    nu heb ik toch gelogen....mocht niet meer van m'n mama :p:p
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat? Kom nou, de thread werd gesloten (door ik denk mirik) omdat Femmerink loopt te schelden, Jorrit komt altijd op het problemen /opmerkingen forum om te helpen, en jullie zijn daar aan het schelden, dan is er meteen echt matten? Wie is er dan zielig?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8

    ja Jimmy ik weet dat je niet mag liegen van je moeder :) Gecondoleerd met Xdome jongen.
     
  8. Dabo

    Dabo Guest

    Wel als dat door sommige xbw crewleden in een dichte thread wordt gedaan ja.
     
  9. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    xboxworld crew Ik ben diep teleurgesteld in jullie. Had ik voorheen nog zo`n vertrouwen in julli ben ik dat in 1 klap kwijtgeraakt snik snik snik
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weenie waar dit over gaat wout, wat is er gebeurt?
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach kom nou :) Ik wil hier geen ruzie gaan maken, iedereen liep gewoon ff voor de grap te schelden (leek mij voor de grap iniedergeval.. ) ach.. ik sluit hem niet, vind wel leuke thread dit :)
     
  12. WouteR_KABOUTER

    WouteR_KABOUTER Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt naast de POT gepist...maak maar snel schoon en kom daarna weer terug
     
  13. Dabo

    Dabo Guest

    Ik deed het in ieder geval voor de grap maar ik vind wel dat het laf is om iemand uit te schelden en om daarna de thread te sluiten in plaats van iemand de kans te geven om nog te reageren.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hahaha ik weet heus wel dat jij Jimmy bent.. ik ben niet dom jongen.. (hoewel ;))

    maar even terug naar de thread. Femmerink scheld de crew uit. Jorrit zegt iets terug. Femmerink ontploft?
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Haai, ik heb even gekeken in die thread, maar ik weenie door wie die dicht is gemaakt, in ieder geval was jorrits (spleasures) post denk ik als grpaje bedoelt hoor. (mede door die smiley)


    en zit je ons een oor aan te naaien :)
     
  16. WouteR_KABOUTER

    WouteR_KABOUTER Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    who the fuck is die jimmy?
     
  17. WouteR_KABOUTER

    WouteR_KABOUTER Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    OW....DAT BEN IK...OF BEN IK DE XBW STALKER...GUESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    hoi.

    dag.
     
  20. Dabo

    Dabo Guest

    Nee hij is nog wel heel maar ik snap wel dat die kwaad is als die niet de kans krijgt om volgens de regels (dus niet in een nieuwe thread) te reageren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina