Oké...het begint een beetje ergens op te lijken ! Sostic heeft gezegd mij te willen helpen met organiseren e.d. en kan misschien wel 12man hosten, aangezien hij ook 14man op XBC voor Halo kan hosten lijkt me dat geen probleem. Ik ben zelf al aan het kijken naar een Ventrilo server, dus een headset is makkelijk !
ventrilo is goed, maar ik vind skype beter (maar je kan alleen niet met zoveel praten dan) ik heb btw mijn vorige reactie geedit
Oké mensen, voeg mij toe op msn: matthijs.blok@gmail.com Ik heb de beschikking over een Ventrilo server (tot nu toe tijdelijk, valt wel te regelen dat die blijft).
[Pats] Alhoewel ik nog in grote clans heb gespeeld, (ForZe,Team-AMD64,en #Team-CsFreaks// heb ik vanmiddag ontdekt dat ik weer flink moet gaan trainen[/Pats]
Geen gemaar, ik heb in dHb gezeten (met RTCW:ET welliswaar) en die staan nu 6de van benelux ladder @ clanbase. Maar het gaat hier juist om de lol ! Wat ik mij afvroeg aan de crew van xbw.nl. Is het niet mogelijk om een forum te maken dat op deze server draait, want het is/wordt een onderdeel van xbw.nl. Althans...dat lijkt mij het leukst. En dat er een link o.i.d. op de mainpage of een banner komt, ook op het forum. Is zoiets mogelijk?
Reken er niet op. Ondanks dat het een leuk initiatief is, kost serverruimte tegenwoordig veel geld. Bovendien zijn wij aanhangers van de Xbox en dus niet voor de PC. Maar een leuk initiatief, verspreid onze naam, go for it!
Ik begrijp je antwoord volkomen..vooral omdat dit om pc gaat en xbw toch écht een xbox site is. Al denk ik dat er meer met mij zijn die alleen op de non-xbox fora komen . Dan probeer ik zelf wel iets te regelen (DUDE_DUDE ).
anders ga je gewoon gratis webspace halen bij geocities, tripod ofzo. Plaats er een proboard op www.proboards.com , en maak van die irritante lange domein naam een .tk domein naam : www.tk
ik denk dat ik er maar weer vanaf zie, merk toch dat ik het heel druk ga krijgen zo. aangezien ik in een andere clan al zit met een strakke plannig suc6 verder
Ik wil wel joinen maar zonder server en site kom je nergens. Ben 15 maar speel al 4 jaar cs. Kan het redelijk
Ha! Cs.. vroeger vaak gespeeld ... *nu het meeste Call of Duty *) Als er nog ruimte in het team is reken mij er ook maar bij!
Ik snap je helemaal, voeg me anders ff toe op MSN, Chris.Pluijmakers@gmail.com Dan weet ik wat ik voor naam voor 't forum nodig zijn enzo /Edit: Ik voeg jou wel ff toe