Willen de jongens die hun wedstrijd nog niet gespeeld hebben dit alsnog doen ? Nog 3 dagen en dan komt de deadline akelig dichtbij...
We doen ons best, alleen steeds als ik er ben is Wixx er niet en vice versa. Maar dat gaat heus wel lukken lijkt me.
Jorrit010 - WiXX 4-1 WiXX - Jorrit010 0-3 Jorrit010 dus door. Waren beide aardige wedstrijden, waarin ik wel iets beter was.
Yup je had verdient gewonnen. Je keeper had alleen rood moeten krijgen in de eerste wedstrijd of het had 2-2 moeten staan . Kut scheidsrechters in Fifa die alles toestaan wat de keeper doet. Maarja, dat was een incident. Overal was Jorrit beter.
Klopt, was een dikke overtreding. Sowieso zijn keepers kut, omdat je er geen controle over hebt. Uitkomen is daar het irritantste van.
Ben nog niet tegelijk met Cerberi online geweest. Ik was iig gisteren vanaf 7 tot 11 's avonds en vandmiddag van 1 tot 5 online.
Waren niet echt spannende matchen.. RapidWouter: Arsenal Viktortje: Man City Viktortje - RapidWouter 7-1 RapidWouter - Viktortje 0-5 Kheb een paar goals echt dom weggegeven, maar hij heeft echt verdiend gewonnen..
Heb Proceela al toegevoegd, ge-invite, en een message gestuurd, maar geen reactie. Ook hier reageerd hij niet.. Naja, we blijven proberen.
Hi, aangezien de connectie van voltreffer het niet volhoud om 1 westrijd te spelen. Hebben we besloten dat ik door ga.