Mitzziejj - xDaz Raluff - Lamstel Chrizz Cerberi - Reuj Naar mijn mening hebben de dikgedrukte spelers er alles aan gedaan om hun wedstrijden te spelen. Hoop voor hun dat ze niet de dupe worden door zulke tegenstanders die er helemaal niks aan doen. Er komen 3 spelers bij de blacklist Maar Katti, het is een goed toernooi met een goede opzet. Ik zie graag een XBW-FIFA Tournament II tegemoet!
Dat Ralluf online is geweest, kan ik wel bevestigen voor jullie. Dat hij een goede 'any' is, bevestig ik bij deze ook gelijk maar ff.
Weet ik toch, maar dan kan ik toch wel zeggen dat Ralluf vanmiddag een paar uur online is geweest. (en bij ons any heeft gespeeld) Dat er iig niet getwijfeld hoeft te worden aan het 'online zijn' van Ralluf Ik doe ook niet mee aan dit toernooi trouwens
Ik doe ook niet mee aan dit toernooi trouwens Jammer, maar je hebt gelijk, ralluf is vaak online, dus...........
OK, deadline is verstreken, en ik heb 5 verliezers geloot (ook 2 voor de gekwalificeerde zaadloos en godsmack) De volgende 1e ronde wedstrijden zijn: Triple D NL - Ralluf xDaz - Rapidwouter Reuj - Godzvision XXL Fergie NL - Ferronn Alizor TR - Mcor I Flavour Deadline dinsdag 02-02 23:59
Jeffrey, hoelaat kun je eventueel vandaag? Ik moet zo heel even weg, tot 12u, maar daarna ben ik de hele dag thuis.
Nee, sorry, kmoet net naar een feest vertrekken binnen 5 minuten.. Zal proberen vanavond.. kun jij dan?