Kan opzich ook al gedaan worden toch? Moeten alleen sommige spelers nog even wachten tot dinsdag, om te weten tegen wie van de 2 ze moeten.
Ralluff = Bayern München Triple D NL = Arsenal Ralluff 1-1 Triple D NL Ralluff 4-1 Triple D NL Ja, hij had totaal niks te zeggen in de 1ste wedstrijd. 5 verdedigers, 3 verdedigende middenvelders, en maar rennen met Wallcot en v.Persie Na de 1-0 in de 1ste helft kon hij opeens wel met 4 verdedigers spelen Werd ook beide potjes vaak neer gehaald. Leverde hem 2 of 3 rode kaarten op. Maarja, ik ben door.
Goed gespeeld. Je was idd de betere partij, maar ik had alleen in het 1e potje 1 rode kaart hoor... Veel succes verder.
ik moet dit beamen ! ralluf sorry , maar ik het mr katti al gezegd dat het voor mij lastig zou worden en dat ik al weinig tijd heb.Vaak had ik de xbox aangezet en heel even kunnen spelen om vervolgens weer andere dingen tem oeten doen. Dus ralluf heeft gelijk , en had ook bij mn standpunt moeten blijven dat ik beter niet had mee kunnen doen. Maar jongens have fun !
Dat is wel de bedoeling! Zit nu op school, weet niet hoe laat ik thuis ben. Werken in project atm. Vanavond moet ik werken tot half 9. Daarna zou ik wel kunnen.
Ik weet niet of ik nog kan spelen, misschien rond 10 uur s'avonds nog ff maar moet nu leren voor m'n herkansing en daarna werken.
Hmm.. las dit toevallig in een ander topic: Ik krijg waarschijnlijk niet eens de kans om een wedstrijd te spelen in dit toernooi