Als er de wedstrijden vrijdagavond 23:59 niet gespeeld zijn bepaal ik wie de volgende ronde in gaan !! Zaterdagmiddag loot ik de 2e ronde en kunnen we hopelijk actief verder
Katti, gewoon aan de deadline houden want nu word het steeds opgeschoven. Weet dat het allemaal wel lastig is maar zo duurt het wel erg lang!
Mee eens, maar zaterdagmiddag lijkt me wel een mooie tijd om de 2e ronde te gaan loten, ik heb dan nl wat meer tijd. Ik ben vanaf vrijdagmorgen 01:30 tot zatermiddag 14:00 aan een stuk aan het werk(met slaappauzes niet meegerekend )
Jah, sorry mensen, ik zit tegen vandaag met 4 repetities, en heel het weekend moet ik groepswerk gaan maken, dus ik vind het echt heel spijtig, maar Daz mag door.. Sorry..
Ok, daz had toch wel gewonnen denk ik Nog 2 wedstr. Ferronn-fergie nl en alizor - mcro, als die niet gespeeld worden zijn reuj en katti alsnog door !
De loting van de tweede ronde staat in de startpost !! Deadline woensdag 10-02-2010 om 23:59 Succes allemaal
Lekker vaag weer. Ik ben uitgeschakeld -> krijg vervolgens geen bericht erover dat ik toch nog een wedstrijd moet spelen, tja 1 dag van tevoren -> stuur die gast een friendinvite -> hij accept nooit. En dan ben ik weer uitgeschakeld? Sorry, maar stuur me er dan geen message over dat ik toch weer moet spelen hoef ik er ook geen moeite voor te doen.
Ik probeer iedereen op dit forum op de hoogte te houden van het toernooi, dus je had zelf ook kunnen kijken. Ten tweede kan ik er niets aan doen dat Fergie NL niet op jouw request reageerd. Ik vind dat ook vervelend aangezien iedereen gezegd had om actief te zijn. Ik vind het erg vervelend dat het zo afloopt voor jou, maar wat moet ik anders ? we moeten toch door... Sorry daarvoor