Poepoe ik heb best geluk gehad tegen kontschopper. Verbinding was wel een beetje slecht af en toe. Heb het normaal nooit dus weet ook niet hoe het kwam! fcdanny - kontschopper 3-1 fcdanny - kontschopper 1-2
10 uur is goed Bak er echt geen fuck meer van. Heb van m'n laatste 20 potjes, 4x gewonnen ofzo. Nog nooit zoiets meegemaakt
Doe m'n best, maar Viktortje heeft hier nog niet gereageerd en ook niet op m'n pm. Ook was hij niet online als hij zei dat ie online was. Tevens is hij al 9 dagen niet online geweest. Maar als het vandaag niet lukt, kan je toch gewoon de winnaar van onze partij tegen een tegenstander loten? Jij gaat vrijdag toch op vakantie...
Ik ga zaterdag op vakantie tot vrijdag dus de kwart finales zullen dan pas beginnen, geluk voor de 4 die nog niet gespeeld hebben Colingaming,Godz Vision, jorrit010 en viktortje
Hey sorry Katti en Jorrit maar ik kon niet reageren aangezien ik geen internet had. Ik ben tegenwoordig alleen in het weekend online op me xdoos en kan dus morgenavond spelen, anders ben ik in het weekend fit verklaard.