Kom je nog online vanavond? Zit al anderhalf uur te wachten edit// Laat maar, ik speel denk ik niet meer vanavond. Wanneer kan je morgen?
Ik was van 7 tot half 9 online, ik dacht dat we toen hadden afgesproken.. Maar morgen kan ik rond 2 uur
Half 9 was je niet meer online, ik kwam om kwart over 8 online en toen was je al 10 min weg. Maar maakt niet uit, dan zorg ik dat ik rond 2 uur online ben
Jorrit010 - viktortje007 0-2 AS Roma - Arsenal 0-3 AS Roma - Aston Villa 2-6 Het tweede potje was wel leuk
Uitslagen zeggen genoeg. Eerste wedstrijd was ik dramatisch slecht, waardoor Viktortje dik verdiend won. Tweede wedstrijd begon beter, maar daarna zakte het weer in en kon Viktortje uitlopen. Verdiende overwinningen, gefeliciteerd Snapte niet hoe het bij mij zo slecht kon gaan, veel onnodig balverlies achterin enzo + jij speelde gewoon erg goed.
Olympic Lyon(GoDz ViSioN XXL ) 1-2 Arsenal (colingaming) 2de potje 3-0 in de 21ste minuut (voor mij). Hij is toen geleaved.
Lyon (ik) - Arsenal (colin) 1-2 Arsenal (colin) - Lyon 3-0 Hij was de tweede duel veel beter en toen ik na de 3-0 de aftrap nam en achterin liep met Chris viel mijn 360 uit. RROD. (hopelijk oververhit). Maar goed gespeeld. Je was beter, succes in de volgende ronde.
De loting is zojuist door mijn vrouwtje verricht(ze had geen idee waar ze mee bezig was), dus een betrouwbare loting lijkt me Geen deadline deze keer, maar wel actief aub Succes
Haha gaat nu wat beter. Streak van 10 nu en sta niet ver achter je op de NL Ranking jij 100e en ik 119e