Ik heb m'n tegenstander wel toegevoegd, maar hij heeft sinds 3 dagen nog niet geaccepteerd.. Wat gebeurd er dan als ik hem nog niet online zie tegen de deadline? Wouter PS: zijn naam is: Viktortje007
Nee, ik ken hem niet. Volgens mij is het een losert. MOEWAHAHAHA. Wanneer wou je spelen? Ik kan morgen avond wel ergens denk ik.
Morgenavond zit ik in Eindhoven, Feyenoord Bij jouw in de buurt dus Hoe zit je vanavond/donderdag/vrijdag?
Alizor TR - FCDanny Galatasaray 0 - 3 Bayern Galatasaray 0 - 3 PSV Had totaal niks in te brengen, die laatste goal vond ik wel erg tof. Onderkant lat, stuiter, onderkant lat, erin
Werder Bremen (robbin92) 2-1 Manchester City (Godz Vision XXL) 0-1 Wright-Philips 1-1 Pizarro 2-1 Pizarro Bayern Munchen (Godz Vision XXL) 0-2 Arsenal (robbin92) 0-1 van Persie 0-2 Walcott Allebij de potjes wilde de bal er bij mij niet in. Eerste potje had ook zomaar zijn kant op kunnen vallen terwijl ik in het tweede potje heer en meester was en hem niet 1 schot gunde en de uitslag veel hoger had moeten uitvallen. Vooral het eerste potje goed gespeeld!
Wel een beetje smerig van mij om eerst Bayern te kiezen terwijl jij een 4* team koos. Maar speel altijd met Bayern dus daarom begon ik daar ook maar mee. Laatste goal zat er idd lekker in. Daarom liet ik die ook 1x herhalen, vond hem dat wel waard. En ik wil niet de wijsneus uithangen, maar je moet proberen iets minder te sprinten op het middenveld. In een sprint aan de bal is mannetje namelijk niet zo sterk dus kon je best makkelijk weg zetten of je speelde de bal te ver voor je uit. Het is maar een tip, je moet maar kijken wat je er mee doet
Nog 7 wedstrijden moeten er gespeeld worden in de 1e ronde, wil degene die nog moeten dat dan op tijd doen ?
Inderdaad, verdiende overwinningen. Na dit duel gok ik dat jij een goede kans hebt voor de overwinning van het toernooi. Succes!
Maakt niet veel uit, ik speel ook altijd met Galatasaray en pak teams zoals Chelsea en Arsenal gewoon aan.