1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door homeboy_nl, 12 mrt 2003.

1. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik beweer toch niets anders...?

Bedankt voor alle reacties, ik latet hierbij.

mzzls

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beweer juist het tegenovergestelde. Als je namelijk dat minimum weghaalt dan krijg je wat het voormalige off topic forum ook had, veel spam en onnodige topics dus.. Dat wordt nu juist tegengegaan. Er zullen best wel mensen zijn die overal serieus posten, die zijn nu helaas in het nadeel. Maar dat is een keuze die je maakt he :)

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Het zijn de rotte appels die het voor de rest bederven. Dit proberen wij nu te reduceren door een strenger beleid en krachtige optreden de mensen die het beleid niet naleven. Niet alles kan perfect lopen zoals iedereen het wil maar we kunnen het wel zo aangenaam mogelijk maken, daar zijn wij nu dus hard mee bezig.

4. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    Jah ok, nu snappen wij elkaar weer.

Het ging me er dus ff om, datter mensen in het nadeel zijn.
    En toen ik daar wat over opmerkte, sprong wouter tegen het plafond en begon over de domme mensen die extra gingen posten enzo.

Maarja ik zie dat nieuwe forum wel, over een paar jaar :D

mzzls

5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    spam zal bestreden worden en dus niet getolereerd worden

*haalt waterpistoolte en samsonkoekje, geeft claw er ook eentje

Nee, moderators zullen extra alert zijn en er zijn recent nieuwe mods bij gekomen: Darkwing, penjannl, Fardo,...

we zullen dus geen spam toelaten en indien nodig daar tegen optreden

6. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Offtrack chill mateken doe het rustig aan!
    Komt morge is terug he met ne frisse kop! en gezult zien alles is weer beter :cool: die green mile is voor de noobs weg te houden die enkel onnuttige post maken en als je 250 post hebt heb je al wat ervaring

7. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    Kben al chill hoor, no problem!
    Lees me reactie hierbove maar.
    mzzls

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Well; Het forum lijkt er de laatste tijd echt op vooruit gegaan. Hoewel ik me vandaag toch paar keer kapot heb geergerd aan mensen die geen moeite nemen een beleid te lezen komen er de laatste dagen steeds meer mensen op het forum (record is nu 166 :eek:!)

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die 250 posts lijkt nu haast een streefdoel te worden, dat is de bedoeling niet ( niet tegen jouw bedoelt hoor lord)
    je zou het moeten zien als een verasing voor je aantal nuttige posts op het forum, die green mile is helemaal niet voor noobs weg te houden, noobs zijn altijd welkom als ze zich gedragen, the green mile is geen anti-noobs plaats hoor, persoonlijk heb ik minder medelijden met leden die er al een tijdje zijn en die lopen te spammen , wannt die worden veronderstelt de regels te kennen, terwijl ' noobs' de regels nog niet kennen en dus al is eens een foutje kunnen maken

maar er moet in ieder geval iets veranderen, persoonlijk ben ik voor een hardere en strengere aanpak ( uiteraard gaan we niet lopen bannen) maar de verpaupering moet gestopt worden, want met het stijgende aantal leden moet er iets veranderen
    stijgende leden is uiteraard wel goed, maar meer leden is ook meer verpaupering als we nu niet ingrijpen

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoewel ik een voorstander ben van de strengere aanpak vind ik het toch jammer dat nieuwe ´´serieuze´´ leden minder kans krijgen om tot de Green Mile te behoren. Posts in bijv. Help/Cheats tellen wel mee, maar die voor ASEL niet terwijl je daar toch ook serieus kunt discussieren (over de mogelijke oorlog in Irak bijv.). Bij Help/Cheats zie je altijd dezelfde mensen antwoord geven voor andere daar kans in hebben. Hetzelfde geld voor Live! en Lan Gaming. Ik heb daar bijvoorbeeld zelf weinig verstand van dus hier kan ik ook geen posts scoren.
    Mensen moeten dus nu bijna jaren gaan posten voor ze die 250 posts halen terwijl anderen die nu al tot de Green Mile behoren er misschien wel 600 of meer hebben, waarvan er waarschijnlijk een groot gedeelte afkomstig zijn uit de oude Offtopic Chat en minder serieuze posts. Nu moet jullie niet denken dat ik verbitterd ben ofzo want eerlijk gezegd hoef ik niet perse bij de Green Mile te horen, maar ik wilde toch wel even mijn mening hier over kwijt.

By the way, is er al iemand op de stoel gezet in de Green Mile.:)

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik stoor me er wel aan dat als ik na een dag werken XBW weer check, er 11 pagina's met nieuwe berichten zijn. Hiervan zijn vele bagger, net als de Green Mile. Ik begrijp wel dat Off-topic gesloten is, maar in mijn ogen is de Green mile alleen een naamswijziging van het zelfde ding met als enigste echte verschil de minimale lidmaatschapstermijn van 3 maanden.

Maar goed, het is soms echt vervelend om heel die waslijst weer langs te gaan...(En ja, ik weet dat ik ook op andere manieren kan kijken of er nieuwe berichten zijn).
    Als je zo nodig op een forum wil lullen (over iemand die stoned is of over hoe stoer je aan het bikkelen bent) dan vind ik het echt onnodig om dat op een "xboxworld" domein te doen.

Maar ja, vele hier vinden het super dus ik zal er maar mee moeten leven....

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    serieuze leden hebben green mile niet nodig hoor, die zijn al blij als ze ergens kunnen helpen
    ASEL heeft niets te maken met xbox en het is nog steeds een xbox forum, dus asel posts hoeven wat mij betreft niet mee te tellen

nogmaals, the green mile is een verassing, geen doel, dus aantal posts is niet belangrijk, ik weet mijn aantal posts niet, ik hoef ze ook niet te weten, ik ben niet geobsedeerd door een stel getalletjes, als je goed post krijg je respect ( hiermee wil ik niet zeggen dat ik goed post, noch dat ik respect zou hebben) terwijl als je veel post zal je geen respect krijgen als dat loze posts zijn

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet iets dat je moet halen, het is iets dta je kan halen door je te bewijzen in de fora waar xbw voor is; xbox. That's it. Het is iets extra's en ik vraag me nog steeds af waarom we hier zoveel tijd aan moeten besteden :D

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Overigens moet je echt niet opkijken naar The Green Mile, het is er echt een zooitje nu :{ ASEL forum begon een heel stuk beter.

15. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ja hoe zou dat nu komen. als je kijkt zie je dat de mods en crew begon met onzin

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jah, already workin' on it :)

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Gewoon weg met off-topic (onder welke naam dan ook)...

18. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het forum is/was wel een beetje verkloottdtttd. Het is een goede zaak dat members minimaal 250 post moeten hebben om op de mile te komen. Eigenlijk heb ik er nix aan toe te voegen... Alleen vind ik nog dat Wouter best lauwe opmerkingen maakt als ie een post dicht pleurt.... (ik weet dat je de Big Admin bent maarja.....)

Daarnet is er nog iemand naar google.com gestuurd omdat ie een vraag over Doom III had (BTW niet door Wouter). Dit Vond ik echt bullshit.

Maarja het is idd vervelend als er de meest lompe post worden gepost (zoals ik soms wel eens doe terwijl ik het niet eens merk LOL).

Suc6 MOD's met het forum en ik zie wel hoe het is over een half jaar.

ADIO

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    advies: kom wat tot rust..Dan voel je je vast beter ;)

20. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem helemaal niet naar Google gestuurd, er staat alleen dat als ie echt veel informatie wil hebben hij het best via internet (google whatever) kan gaan zoeken. En ik geef toch een normaal antwoord waar hij kan kijken.

Deel Deze Pagina