1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door homeboy_nl, 12 mrt 2003.

1. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb je zeker gelijk in. Maar hij komt hier voor een xbox game vraag dan kan je hem toch antwoorden (als je het weet) en ga je hem toch niet doorsturen. Daar is het forum toch ook voor. Ik vond het erg lauw... sorry voor mijn mening.

2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ander ding dat ik een beetje lame vind van het forum; je kan niets meer vragen. Bij nagenoeg elke vraag is het: google, zoekfunctie, website van de game. I mean, als member durf je gewoon op een gegeven moment gewoon niets meer te vragen. Dat hoort toch ook niet? Nouja, just my 2 cents.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    EHm, dat valt redelijk mee. Vragen naar een releasedate; Logisch dat die dan op slot gaat, een website voor releasedata wordt gewoon vermeld in de FAQ.

4. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik doel eigenlijk vooral op het XBL board. Ik snap best dat newbies af en toe door de bomen het bos niet meer zin, en het daarom maar even specifiek vragen. Gevolg -> iedereen zeikt dat hij/zij eens moet zoeken.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    True, erger ik me ook aan.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ik ben schoonschip aan het maken ... Ik maak centrale toppics aan ... en ga straks kijken of ik een net overzicht kan maken ...

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Niet zo zeiken.
    Dat is mijn, zinnige, ingewikkelde, goed Nederlandse, on-topic mening.

Deel Deze Pagina