Clans? Die zijn toch goed meestal? Ben dus niet goed. Ben hopelijk niet de enige, dat elk team 1 speler heeft die kannonenvoer is. Tot hoe laat gaat het door eigenlijk, want weet nog altijd niet vanaf wanneer ik precies kan.
Wat is je gamertag ... dan voeg ik die ook even toe ... Ik ben er misschien ook bij .. kijken of we 2 servers kunnen opzetten ... Kan iemand met een messenger kit alle deelnemers toevoegen ... dan kunnen we ze makkelijker uitnodigen
Ik had hem inderdaad nog niet gezien. Zou het ook wel tof vinden om mee te doen, weet alleen nog niet zeker of ik vanavond kan. Tis voor mij dan de eerste keer online met Gears, zal dus ook wel tegenvallen. Erg leuk idee dit, hoop dat het vaker voorkomt! Edit: ik heb geen headset (core + harddisk), moet die nog altijd halen. Maakt dat veel uit?
Neem aan van wel, kon die andere gratis (discovery toch?) ook gewoon pakken. Enige verschil met mijn core + premium is de headset, rest heb ik er later bijgehaald (schijf + wireless controller). Zal zo wel even snel kijken, en maar meteen download aan zetten dan.
Ik heb even een aantal mensen toegevoegd. Ik host vanavond anders rond de begintijd wel een game, dan nodig ik die mensen uit.