Je kan het toch altijd proberen? Zo moeilijk lijkt het me niet... Gewoon handoekje omheen vouwen en een half uur aan laten staan. Je hebt niets te verliezen: als het werkt ben je blij, en als het niet werkt dan zit je nog steeds met dezelfde kapotte xbox... In mijn groep ga ik trouwens niet hosten omdat ik waarschijnlijk iets later ben.
Voor Groep 1 host MidnightGamerr een server. Zoals Fardo al zei.. jullie moeten het onderling even uitvechten.
Gaat het goed ik ben benieuwd .. als dit een succes is dan doen we dit vaker .. als er een goed verslag komt dan ga ik vragen of het op de frontpage gepost kan worden
Ik kan helaas vanaf nu pas meedoen, half uurtje later dus. Is er nog plek ergens? Edit: kreeg al invites. Kom er helaas niet in. Even Xbox herstarten, hopelijk doe ik zo mee! Edit 2: GOW is niet eens joinable bij mij nu, dus kan het spel niet joinen. Geen idee wat er aan de hand is, of het aan mij ligt of niet, heb ik verder niet eerder gehad.
Kom er nog steeds niet in, verlies de hele tijd connectie met de host. Zal nu internet ff opnieuw opstarten, wil het niet missen.
lukt echt niet bij mij :{ kom er heletijd niet in en ben maar met andere mensen uit me friendlist gaan gearsen.
Heb hetzelfde probleem, kan ook zelf niet joinen. Via invite werkt ook niet. Speel nu met onbekenden, is niet zo leuk als met medeforummers. Hopelijk lukt het zo alsnog, als sessie afgelopen is?
bij ons zit ie iig vol, dus misschien dat het daaraan ligt. Ikzelf word helemaal kapotgeschoten, het is echt moeilijk om als nieuwkomer mee te doen.