1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW heeft meer dan 15,000 members!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door maXiman, 17 mrt 2005.

1. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op naar de 20000 Actiefe leden.

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zekers een feestje waard ! Just keep it the way we doing. ;)

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jawel hoor want ik ben om 19:53 aangemeld... Een paar dagen voordat ik een xbox kocht O-)

Resultaten voor de username button4ever:
    Userid: 12272
    Aanmelddatum: 14 juli 2004 19:53

button4ever is de 10481e XBW-er!

4. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah dit gaat Hard! Vet Hard :D Zorg ervoor dat al je vrienden zich ook aanmelden op dit forum, dan komen we zo aan de 20.000 :9 Tenzij je natuurlijk niks aan dit forum vindt he ;)

XboxWorld nog vele leden he op het forum *)

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat weten we nou wel. Spel actieve dan in ieder geval nog goed.

Hoe lang bestaat het forum eigenlijk al?

6. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    15.000 leden, indrukwekkend.
    Nu nog 15.000.000 posts zien te halen, maar dat kan met leden als berrie geen enkel probleem zijn.

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja 15.000.000 posts... Zijn we bijna :+

8. nanne.tolsma

nanne.tolsma Guest

cg xbw jullie hebben het zeker verdiend met o'n keigave site!!!

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha neen als we een paar van zulke gasten hebben, hebben we nog dit jaar 1.500.000 :9 Op naar de 1.500.000 post * werkt der aan mee O-)

10. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer een post erbij :cool:
    @mark: jij hebt er ook al behoorlijk wat gepost, goedzo *geeft een grote duim

maar ff over de leden: de xbw communitie word steeds groter en groeit nog steeds _O_ : 'we will rule the world!!' in ieder geval de xboxworld :+

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, bedankt! *) Ik ben inderdaad redelijk vaak online hier. En dat zijn ook veel leden. Maar zoals ik nu zie zijn er maar 60 online. Dat vind ik wel zonde.

12. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt echt een plaat voor je kop hè???

dit is dus echt totaal niet positief bedoeld... hij bedoeld dat je een fucking spammer bent for fuck sake...

jezus hoe naief kun je zijn???

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom stel jij je nou zo aan man?

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Grap van de dag! :D

15. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Hij heeft wel een punt. Jij lijkt me verder opzich best een relaxte en goeie gast, zoals ik soms postst van je lees, maar volgens mij is minder als de helft van je post een goed inhoudelijke post en misschien wel een derde posts á la "keey, bedankt" en "_O_ ", waarbij ik zoiets heb van, post dan niet. Jij hebt op het moment iets in de 1400 posts, ik in de 700, maar bijna al mijn posts zijn inhoudelijk ok, ik wil niet zeggen dat ik niks geen spam-posts heb, maar ik ben trotser op 700 serieus inhoudelijke posts dan 1400 posts, waarvan meer als 2/3 niet nuttig is. Als we naar het aantal getypte letters op dit forum gaan kijken, haal ik je, net als vele anderen in. Maar goed, als jij die postcount zo belangrijk vind, moet je maar doen. [sorry voor deze offtopic]

Maar wel gefeliciteerd met wederom een mijlpaal. Als we andere fora gaan bekijken als fok.nl (ofzo), daar komen we nooit aan, omdat er daar enorm veel verschillende onderwerpen zijn. XBW gaat (bijna alleen maar) over de xbox. Als we dit soort fora gaan vergelijken, staat xbw wel een aantal plaatsen hoger.

EDIT: Berrie heeft inmiddels de 1500 posts al bereikt, sorry voor de fout in de post.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  16. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    I'd like to second that (kon geen goede Nederlandsche vertaling bedenken)

In ieder geval, gefeliciteerd, ik doe et jullie niet na :p. Dus ik zou zeggen: koop met zijn allen een fles Jip en Janneke Bubbelsap bij de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij en een Appel-Kruimel vlaai en geeft het crewfeest van de eeuw _O_

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja het belgisch pessimisme steekt hier weer de kop op 15000 man en die slapen allemaal zeker , op dit moment zijn we nog met geen 15 man.
    En wat posts betreft , ik sta al maanden op 160 alhoewel ik geregeld post in the green mile en de adsl tread zodat mijn postcount hetzelfde blijft , en dat is voor mij geen enkel probleem.
    Doe zo verder jongens , en wat mij betreft doe zo voort.
    edit : verdomme nou ben ik met 1 post gestegen alhoewel dit niet mijn bedoeling was, dag schoon getal :'-(

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

wie is Berrie? :{

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zeg maar het hele verhaal :cool: :
    En dan is dit Berrie:
    http://archief.xboxworld.nl/user/12708 :+

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het valt wel mee hoor ... ik wist alleen niet wie het was ... dus of hij spamt ... maakt mij niet uit... dan is hij ook actief .... ik bedoel ik post ook veel ... ehm ... meer ... ehm ... gaat in een hoekje zitten :eek:

//edit maar ik weet nu wel wie berrie is :)

Deel Deze Pagina