Hij heeft wel een punt. Jij lijkt me verder opzich best een relaxte en goeie gast, zoals ik soms postst van je lees, maar volgens mij is minder als de helft van je post een goed inhoudelijke post en misschien wel een derde posts á la "keey, bedankt" en " ", waarbij ik zoiets heb van, post dan niet. Jij hebt op het moment iets in de 1400 posts, ik in de 700, maar bijna al mijn posts zijn inhoudelijk ok, ik wil niet zeggen dat ik niks geen spam-posts heb, maar ik ben trotser op 700 serieus inhoudelijke posts dan 1400 posts, waarvan meer als 2/3 niet nuttig is. Als we naar het aantal getypte letters op dit forum gaan kijken, haal ik je, net als vele anderen in. Maar goed, als jij die postcount zo belangrijk vind, moet je maar doen. [sorry voor deze offtopic]
Maar wel gefeliciteerd met wederom een mijlpaal. Als we andere fora gaan bekijken als fok.nl (ofzo), daar komen we nooit aan, omdat er daar enorm veel verschillende onderwerpen zijn. XBW gaat (bijna alleen maar) over de xbox. Als we dit soort fora gaan vergelijken, staat xbw wel een aantal plaatsen hoger.
EDIT: Berrie heeft inmiddels de 1500 posts al bereikt, sorry voor de fout in de post.
Laatst bewerkt: 19 mrt 2005