Hmm, zit hier al vanaf het begin en het bevalt me nog steeds wel...
Het enigste wat ik minder vind is het echt steeds drukker word, hierdoor word threads echt volgeblaat binnen 10 minuten. Dus als ik een uurtje later een thread check dan ben ik een kwartier bezig met het lezen van alle reactie's. En dan zit er veelal nutteloos geblaat tussen.
Verder vind ik het echt een super site, het is gewoon echt heel handig dat je met andere mensen kan communiceren met dezelfde interesses. Vooral na die lange tijd weet ik een beetje wie wie is. Ook als je een probleem hebt en je vraagt het op het forum dan heb je binnen no-time antwoord (dat is dan weer het voordeel van de grote community). Dit is ook het enigste forum wat ik dagelijks bezoek en waar ik serieus mee bezig ben aangezien een forum best wat tijd van je inneemt vind ik het dus belangrijk dat het een leuk forum is.
Verder vind ik het jammer dat wouter en mike de redactie verlaten, aangezien ze echt kenmerkend zijn voor xbw en het forum. Ik hoop dat hier in de plaats voor echte xbw diehards terugkeren
Zonder xbw zou ik in ieder geval veel minder op internet zitten, wat ik me trouwens afvraag is of er ook een website komt of deze website in de lucht blijft ten tijde van de xbox2?
Edit: oja, en over dat dipje. Volgens mij komt de xbox gekte weer helemaal terug als halo 2, fable, sudeki en ninja gaiden gereleased worden hier in Nederland.
Laatst bewerkt: 6 mrt 2004