1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbw in een dipje?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Orcrist, 5 mrt 2004.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    1.Ik zeg toch niet dat klagen een taboe is, dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat wanneer je klaagt je over feiten moet klagen en niet over sfeer omdat dat subjectief is. Links trekken tussen fora met betrekking tot zulke subjectieve meningen leidt alleen tot onnodige subjectieve discussies. Je bereikt er namelijk niets mee, zeker als je zo vaag blijft. Geef dan duidelijke lijnen waar je heen wilt.

2. Sfeer is wel belangrijk, maar die is voor iedere persoon anders. Discussies als deze leiden voor veel members tot het verkondigen van hun mening of irritatie. Dan krijg je weer onenigheid en dat komt het forum zeer zeker niet ten goede. Dan krijg je ruzie door verschillende visies op het geheel en dan is de algemene sfeer slecht. Dat wilde ik ermee zeggen.

Als er weer wat meer goede games komen zoals eerst bij MGP2 en er weer veel wordt gegamed op de xbox trekt het vanzelf weer recht. Ik vind eerder dat xbox in een dipje zit op het online vlak en dat dat xbw een beetje meetrekt.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2004
  2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk eigenlijk dat xbw een beetje uit zijn voegen begint te groeien :eek:

ik weet het niet echt uit te leggen, maar ik kan mezelf denk ik wel rekenen tot een van de langere forummers, en ik herinner me nog dat de sfeer vroegâh (in het tijdperk van de off-topic :D ) veel gezelliger was...

ik zit op een ander (veel kleiner) forum dat persoonlijk veel gezelliger vind...
    toch kom ik hier nog bijna dagelijks, omdat het min of meer gewoonte is geworden ;)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2004
  3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hier redelijk mee eens, ik kom hier al een tijdje.. Maar ik heb mezelf later pas als member aangemeld (ook al weer een tijdje geleden)... Maar ik post hier al een tijdje vrij weinig en lees alleen nog maar eigenlijk. Overigens ben ik nooit iemand geweest die heel veel post...

4. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Sfeer is sinds een jaar al weg, ik post hier nog wel maar de Kseen tijd komt niet meer terug!

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben het met iedereen eens die vind dat xbw in een dipje zit.

Wat ik bijvoorbeeld ook (naast alle genoemde redenen, zoals te veel leden en te veel loze reacties/threads) jammer vind is dat de Green Mile tegenwoordig alleen nog maar: 'Het grote dit topic' en 'Het grote dat topic' en 'Het grote zus topic' en 'Het grote zo topic' is. In feite zijn het allemaal opsomtopics. Ik kom bijna nergens meer een topic tegen waar een beetje humor in zit.

Ook vind ik het jammer dat er de laatste tijd veel mensen uit de crew of het moderatorteam stappen (al zullen ze er allemaal wel zo hun redenen voor hebben)

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vandaar ook deze thread om te peilen of meer mensen hier op het forum er ook zo over voelen.. Anders had ik ook geen vraagteken in de titel gezet.

7. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom hier al heeeel lang, er zijn maar weinig mensen die langer op dit forum rond huppelen en heb dus de hele ontwikkeling van xbw van dicht bij meegemaakt.

Ik begrijp de kritiek wel die ik van sommige members lees, maar ik denk niet zo zeer dat het aan dit forum ligt, of het beleid, maar eerder het tema van de site. Laat ik het even toelichten. Xbw is een thema site, dat wil zeggen dat iedereen die hier komt iets met de Xbox heeft en dat is iets dat ons allen bind.

Aan het begin van het forum waren ‘we’ nog een stelletje outcasts, we gelovende allemaal in de Xbox terwijl de overgrote meerderheid van de gamers overtuigd was dat de Xbox gedoemd was te mislukken. Dit heersende idee zorgde ervoor dat het een hecht clubje werd.

Nu zijn we ondertussen een paar jaar verder en is gebleken dat de Xbox haar plaats in de game industrie heeft verovert en dat we ons als Xbox fans niet meer als buitenbeentjes zien, waardoor het ‘wij’ gevoel ook wat minder is geworden.

Ik denk dat de ‘sfeer’ weer als vanouds zal worden op het moment dat de nieuwe generatie consoles er aan gaat komen en de geruchten en speculaties weer beginnen te komen, dit kan al gaan gebeuren in mei, na de e3.

Er is niets mis met het forum, we moeten gewoon weer een onderwerp hebben dat ons allen bind. ;)

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mja.. goed gezegt :) Daar heb je idd best wel een punt te pakken.. Ik ga het afwachten :)

9. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit hier nu iets meer dan 2 jaar en bekijk het forum nog ongeveer iedere dag. Tot ongeveer 1 jaar geleden poste ik iedere dag wel om wat te vragen of om iemands vraag te beantwoorden of gewoon meedoen in een discussie. Nu niet meer.
    Tegenwoordig is bij iedere thread binnen 1 minuut een antwoord of word men doorverwezen naar de search, vriendelijkheid is ver te zoeken (leuke/interessante) discussies komen haast niet meer voor en de Greenmile is het grootste en drukste gedeelte van het forum geworden.
    En ja ik heb nu binnen 1 minuut antwoord op mijn vragen, en ja er zijn prijsvragen en er is snel nieuws maar een stukje gezelligheid/kleinschaligheid is wel verloren gegaan.
    Helaas hoort dat bij de groei en is het onvermijdelijk.

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Een beter forum begint bij jezelf zeg ik altijd maar. :) Plaats zelf eens een leuk topic, verzin een leuk onderwerp etc. Ik probeer ook soms een aantal leuke topic neer te zetten maarja we doen het met z'n alle toch :)

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    En toch moet ik zeggen dat ik veel van de die-hards die hier posten nog steeds herken :)

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als ik een topic wil maken, dan twijfel ik altijd heel erg of ik hem wel 'online' zou zetten. Meestal zie ik er dan op het laatste moment nog vanaf.
    Maar ik heb wel een paar topics die zijn uitgelopen op een leuk topic om in mee te doen. Zoals deze, die inmiddels al flink is afgezakt. En recentelijk in de Green Mile het vasteloavend topic.:)

13. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kom af en toe nog eens langs beetje rond kijken. Maar meestal kijk ik alleen nog maar voor reviews en nieuws.

Deel Deze Pagina