1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Inkomsten

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door FreeShooter, 3 jan 2008.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb vanmiddag eventjes gebelt met de helpdesk van de belasting.
    Wilde weten of de € 1000 ook fiscaal aftrekbaar was.

    Kon deze namelijk niet terug vinden op de aangifte van 2007.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk het het eigenlijk niet...:confused:
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    €1000 maar? Waarom moest ik dan 800 betalen en dan per maand 100 :mad:?
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij het pispaaltje bent :lol:

    Maar De kosten beginnen al met huren van deze site enz. Ik geloof dat ze wel soort van reclame maken voor Microsoft zeg maar dus ik kan niet geloven als ze geen inkomen krijgen, en ik geloof ook inderdaad ja dat ze van bepaalde makers ook wel de opdracht krijgen van, eh post even wat dope shit over mijn game, dan krijg jij een leuk zak centje! Maar of dat nou zoveel is om maar huis teschrijven....Ben zelf ook wel benieuwd maar tja ik hoop dat mirik de site nog even online kan houden :+
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Omdat jij belg bent natuurlijk, die kan je altijd voor de gek houden. 8)
     
  6. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    whahaha belge zijn te makkelijk om op telichte haha en dat zie je maar weer die pegas haha
     
  7. GeerD_oF_WaR

    GeerD_oF_WaR Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo om efkes terug te komen op dat jullie mijn taal keuzen slecht vinden sorry daarvoor ik was erg moe en was half slaperig dus zal voortaan wel wat beschaafder typen\o/
    Ik ben bezig met 1 sportclub en een bedrijf dus ik hoop dat ik het bedrijf zover kan krijgen voor wat geld }:] ze zeiden wel van dat het geen 10 duizend zal worden waarop ik zei natuurlijk niet het gaat meer om het idee.
    maarja ik zit nu op school :confused: Ik ga vanavond nog wel met meneer Verstappen praten.
    Wish me luck cous i will need it:p
    PS het is een elektriciteits bedrijf.
    Groetjes Bollefrietzak}:]

    :'-(Maar trouwens (mods) waarom betalen jullie zoveel voor een moddschap.
    ik wil wel graag weten waarom? ik val jullie niet aan maar 1000 euro is echt heel veel geld. Nou ja dat was mn vraag :p Groetjes Bollefrietzak}:]
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    1. We krijgen extra rechten
    2. We hebben gewoon geld te veel

    Dat somt het zo ongeveer op denk ik waarom we er voor betalen. Maar je zou eens moeten weten wat de admins moesten betalen om admin te worden :x.
     
  9. GeerD_oF_WaR

    GeerD_oF_WaR Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik graag willen weten wat voor extra rechten want dat veschilt per site:p want ik denk dat het wel mee valt maar ik kan het fout hebben :p dus voel je niet aangevallen. gr Bollefrietzak}:]
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    We kunnen members bannen, met hun profiel spelen (dus ook met de signature), hun posts verwijderen of aanpassen, ... . Het is dus zijn geld waard imo :cool:.

    Gebruik in het vervolg ook eventjes de edit knop i.p.v. twee (of meer) posts na elkaar ;).
     
  11. GeerD_oF_WaR

    GeerD_oF_WaR Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind dat eigelijk best wel weinig :p om 1000e euries voor te betalen :p mja jouw keus

    mja moet nu van pc af houdoe en ik laat nog wel van mij weten over de zaak groetjes bollefrietzak
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Yo doen we!

    P.s. ik kreeg 1mille voor elke keer dat ik gebanned was!
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Is het niet een briljant idee om gewoon een sote helemaal vol te douwen met banners en dan loopt het geld zo binnen. www.freestuff.nl ofzo. Genoeg sloebers die dat inypen
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had te veel geld en geen vrienden dus tsja.....dan maar mod worden....
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik kreeg kinderkorting omdat ik minderjarig was toen ik mod werd.
    Lang leve XBW!
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Wat een raar zooitje die mods hiero :lol: De ene nog erger dan de ander :lol: Soms denk ik dat fardo de enigste beetje normale is! Totdat hij weer komt met een rare opmerking en blijkt hij juist de raarste tezijn :lol: Mwja moet toegeven dat elk van jullie wel iets hebben wat jullie uniek maken en dat vind ik erg gaaf om tezien
     
  17. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    fardo = een forum troll :p
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je begrijpt hopelijk dat ze maar een grapje maken? Toch? 8)

    We hebben allemaal een dikke schuld staan bij Mirik de bosnimf. We zien geen cent, maar moeten dit werk doen om onze schulden aan haar af te betalen. :'-(
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En de terugbetaling in natura is verschrikkelijk. :'-(
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb 't allang terugbetaald + rente en ik ben nog steeds mod :mad:

    Trouwens, er is weer een ad te zien op 't forum (om nog enigsinds iets van ontopicheid op te zoeken).


    Anyway, ik had dus op een gegeven moment 1000,- geleend van Mirik.. En op het moment dat ik terug wilde gaan betalen werd er gezegd dat er een altenatieve optie was, namelijk, moderator op XBW! Nou, dat leek me dus een makkelijk alternatief om geld te besparen, maar uiteindelijk kost het je alleen maar geld!! Dus nooit intrappen!!

    Ik ben nu een paar jaar mod (ik ben 1 keer op mod-vakantie geweest, maar na een korte tijd moest ik alweer terugkeren) en ik moet minimaal 50 uur per week op het forum zijn... 50 fokking uur. Weet je hoeveel ik had kunnen werken in die periode :'-( Dan was mijn schuld allang afbetaald en was ik niet helemaal krom gegroeid van achter mijn pc zitten. Ook was ik dan slanker geweest en had ik meer chicks waarschijnlijk!!! :mad:

    Ik moet nog even volhouden en dan is er misschien nog hoop op een 'normaal' sociaal leven. En dan leen ik nooit en te nimmer meer wat van de bazin hiero en tot slot gooi ik mijn PC uit het raam..

    Bedankt voor het lezen.

    PS: ik riskeer met deze post een extra 21 weken moderator zijn, maar ik wil nu echt dat mensen het weten! :'-(:'-(:'-(
     

Deel Deze Pagina