1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Inkomsten

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door FreeShooter, 3 jan 2008.

  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @Goiz: Hahahahahahaha en dat zegt iemand met Madness?? This Is Moderataaaah in zijn handtekening :+ naja als ik 1000 euro mag lenen en dan een jaar mod zijn of 2 hebben wij een deal :+
     
  2. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het iets voor Tros Opgelicht?!?
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn al opgelicht , daar hebben de tros niet meer voor nodig....;)
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet het zo zien, het is een investering voor het leven. Hier op het forum doe je wijze levenslessen op en krijg je sociale gaven die ver boven de gemiddelde capaciteiten van het gross van de Nederlanders uit stijgen.

    Sterker nog, ik heb nu zo'n 100 moderators gehad, van deze 100 moderators zijn er reeds 5 succesvol in het leven en hebben deze langer dan 1 maand een baan weten te houden en zelfs gemiddeld rond de 0.6 vrienden in hun sociale kring en eentje heeft zelfs ooit een keer een meisje de hand geschud! Een geweldig resultaat!

    Ik weet dan ook zeker dat deze investering niet voor niets is en dat ik er gewoon mijn postzegelverzameling mee bekostig, is bijzaak.

    Ook moet ik om de week een zak hondenbrokken kopen voor Jordi, die vreet echt véél!
     
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik wordt bol van al die friet :mad:!
     
  6. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:
     
  7. le_dion

    le_dion W00t!!

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Postzegels verzamelen is echt niet cool xD.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Een vulkaan is pas echt niet cool! Papier met wat inkt heeft een redelijk neutrale temperatuur hoor, is niet bijzonder warm...

    [​IMG]
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahahaha

    Mirik weer...
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Like.. Wtf. :D
     

Deel Deze Pagina