kilik en ik hebben net 1 - 1 gespeeld.....mijn multi leek echt helemaal nergens op....had de hele dag single gespeeld
Het vlot niet echt met het tournooi. Ik vermaak me ondertussen wel. Heb vanavond zeker meer dan 10 battles gespeeld, met diverse combi's. Maar niet voor het tournooi. Let op ik, ik wordt sterker. Zo af en toe is het 0 - 3. Ik kom in de buurt. En dan tegen magic spelers die bij de top 500 horen.
Misschien is het een idee om hierna gewoon een hele poule te maken. We zien wel hoelang het duurt en wie er actief meedoen. We hebben nu wat meer ervaring (althans ik). Net als bij het Zydron tournooi kunnen we dan wat afspraken maken. Zo blijft het leuk om te spelen. Maar wel wat uitproberen. Dus niet altijd RR of RW en WR.
kweet niet maar las dat er een lag cheat is op magic the gathering. ik heb dit al meerdere keren gehad hebben jullie daar ervaring meer?
Wat gebeurt er dan? Ik heb niets vreemds gezien. Soms lag, maar niet vaak. De server hebben ze in ieder geval op orde. De stats worden goed bijgewerkt.
Je krijgt dan opeens paar seconden stil stand je denkt dan dat die gast gedisconnect heeft maar is niet zo je kan nix doen en opeens krijg je een grote klap van een creature. Stats zijn helemaal verneukt allemaal disconnecters die boven aanstaan
ben ik al te laat om in te schrijven?? zo niet dan wil ik graag meedoen. Timmaniac NL is de tag. voeg me toe.....