XBW Meeting/Lan-party ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JFresH, 5 jan 2006.

1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb misschien een idee voor deze lan.
    We kunnen goed gebruik maken van Xbox live en Internet. We kunnen per regio een kleine lan houden maar deze kleine lan's per regio is verbonden aan heel Nerderland. Dit is dus andig voor mensen die heel graag willen maar gewoon niet kunnen omdat het te ver weg is, en in je eige regio lijkt het me nouw niet zo ver. Dus bijv. in Zuid-Holland komen er 10 mensen naar de lan, en in Utrecht komen er weer 20 mensen. Zo heb je heel veel mensen die op de lan komen. Want ik weet bijna wel zekker dat als je het op EEN plek doet dat niet iedereen zin heeft om te komen, of het is te ver en kan je niet gebracht worden (bijv.). De plekken kan per regio geregelt worden. Dus Zuid-Holland regelt zijn eige plek net zoals Utrecht. We moeten dus goed kijken waneer elke lan is, en vormen een gigantiche lan over heel Nederland.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat lijkt me veel moeilijker op te zetten dan 1 grote LAN ... laten we eerst maar op 1 plek kijken of het lukt een LAN op te zetten ...

Of men moet eerst een paar kleine lans willen :eek: ...

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

Dat zou opzich wel ernstig gaaf zijn, maar ontzettend moeilijk om te verwezenlijken volgens mij..
    Wel mooi idee iig ^^

4. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wss is het dan makkelijker om een zaal te vinden ja, of desnoods bij iemand thuis, maar een grote part met z'n allen lijkt me wel gezelliger, ook omdat die headsets van de 360 ****zijn, versta je elkaar niet zo goed:mad: :mad:

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat we eerst eens het aantal mensen moeten bepalen die het gaan regelen. Dit groepje kan dan altijd nog wat extra hulp inroepen van members die zich graag daarvoor aanbieden. Zoals Fardo zegt, lijkt het me slim iemand zoals [meneer? :9] Witkees om wat raad te vragen.

Maar, zoals al een paar keer gezegd is, dit schiet niet op. Brainstormen is goed, maar het duurt nu al wel ff en we hebben er weinig tot niets mee bereikt. Ook zou de vraag van "kunnen er guests meedoen" beantwoord kunnen worden aan de hand van de animo die er voor is. Ik denk dat als er veel echte XBW animo voor is, dat de guests beter weggelaten kunnen worden. Het wordt tenslotte een XBW-lan.

Marja, mij lijkt het eerste belangrijke punt dat er eerst een "organisatiecommité" samengesteld worden. Het lijkt me dan slim een lijst te maken van benodigdheden e.d. [evt. in samenwerking met mr. Witkees] en deze om die site of in de beginpost van DuchtEverlast te planten en de voortgang erbij zetten.

Oh...enneh, bij mij doet die site van DutchEverlast het niet. Ook niet in Firefox :confused:

6. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    raar, de site moet het doen. Opzich kunnen we samen een bepaalde opzegdatum voor het inschrijven bepalen, dan hebben we de hoeveelheid mensen, locatie (wat wss utrecht en omgeving wordt), dus kan kunnen we ook veel meer opschieten.
    Misschien is tond de 50/70 mensen een mooi aantal..:/ We zien wel hoeveel ''inschrijvingen'' er zijn. Anywayz ik ga nu werke..dus laterzzz ppl!

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Een eind datum gaan opschrijven voor het aantal inschrijvingen is juist het laatste wat je moet doen.
    Eerst willen veel mensen duidelijkheid voordat ze zich gaan inschrijven.

Zoals Wooffa al aangeeft, heeft het nu gewoon lang genoeg geduurt, en moeten we 'To The Point' komen :).
    Erg belangrijk is hierbij idd, om een Organisatie Comité te maken!
    Je hebt gewoon mensen nodig die zich hiervoor gaan inzetten en het regelen gaan doen.
    Belangrijk zijn nu dus, de plaats en de prijs.
    ALs je die nader bepaalt, weten al veel meer mensen waar ze aan toe zijn. En schrijft men zich hierdoor veel sneller in.
    Als je dus zat aan meldingen gaat krijgen, en je dreigt aanteveel man te komen, ga je limitieten stellen.

8. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ga hier dan ongeveer van uit:

meenemen:

-xbox360
    -tv
    -(drinks)

kosten: 5-15 €

plaats: midden nl (utrecht en omstreken)

grt emile

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    tja dat wordt al duidelijk gemaakt op de site van dutcheverlast, maar goed ik heb nog een kandidaat gevonden die meedoet ik zal em binnekort ff inschrijve, ff dinge eerst afgerond hebben, + daar komt nog bij kijken of iedereen wel de benodigde spellen heeft in zijn collectie, we kunne er verschillende groepen van maken een xbox360 groep en xbox1 groep zodat je op de xbox360 PGR3 COD2 PDZ.. enz op kan doen en de oude boxen, voor halo1,2 farcry... enz enz.. zodat er voor ieder wat wils is... ;)

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    xbox360 heeft ook halo2 ;)

11. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Inderdaad, maar shortbull..dat lijkt me best we leen geef idee...xbox 1 en 360...2 verschillende groepen, maargoed laten we ff wat regelen :D

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je server sql ondersteund kan je misschien dit programma gerbuiken ... ideaal namelijk www.nerdclub.net/alp

ook handig voor registratie

13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schiet het al op met de inschijvingen?

14. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    jah hoor :)

15. The Fox NL

The Fox NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me zeker vet die lan, maar voordat ik me inschrijf wil ik wel eerst ff allemaal weten hoe wat en waar, voordat ik straks ergens sta ingeschreven als ik niet eens kan |:-

En als ik kom, doe ik zo ie zo me xboxworld shirt aan, van de PUG 2 jaar geleden :9 :D

16. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt nog geen eens een 360 :9
    ga dat eerst dan is regelen voordat je gaat kijkuh of je kan :cool:

17. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    het is ook voor normale xbox he;)

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En je mag ook wel eens de voorwaarden lezen. Je schrijft je eerst in. Dan wordt gekeken wanneer, waar, hoe laat het gehouden wordt (dat ligt aan de mensen die zich inschrijven, als er alleen maar mensen uit groningen inschrijven ga je het niet in limburg organiseren ;)) Zodra alles bepaald is kun je laten weten of je komt of niet.

19. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en jij denkt dat er veel mensen komen met een xbox
    ik denk egt van niet. 99% is 360 _O_
    als er 1 komt dan he
    er zijn alleen nog plannen

20. The Fox NL

The Fox NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Je hebt gelijk, sorry |:-

En masterboy, ik weet ook wel dat ik nu nog geen 360 heb, maar zo'n lan organiseer je niet in een week hoor ;) En als ik ga, kom dan ook mee, gaan we samen met maus :)

Deel Deze Pagina