XBW Meeting/Lan-party ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JFresH, 5 jan 2006.

1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Doet het nog steeds niet hier, niet met FF en ook niet met IE. Maar ik denk dat het voor mij nu niet meer zo'n waarde meer heeft omdat ik me per mail al aangemeld heb, denk ik? De rest van de info zie ik hier anders wel, hoop ik.

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, vast wel.
    Aangezien hier de Discussies gevoerd worden.
    En hier worden ook de plannen gesmeed :cool: voor Dé dag.

@ The FOx nl
    Vandaar dit TOpic.
    Het moet idd goed gepland worden en is idd niet zomaar opgezet.

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    dus dames zijn we uitgekletst? hebbe we al wat op zwart en wit staan?
    ;)

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    idd, wat is er al bekend etc.?

5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Het is idd zwaar stil op dit moment hier.
    Hoeveel inschrijvingen zijn er nu ongeveer?
    En uit welke streken komen de meeste mensen?
    Noorden, Zuiden, WEsten of toch het Oosten?

Als we dat een beetje weten.
    Of wordt het toch gewoon Utrecht?

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    >DutchEverlast<
    Shortbull
    Brandts
    Wooffa
    Tha)Sven
    Jazzyb0y
    Phoenix NL
    Mutantemile
    Blackelementist
    JrY
    Fingon NL
    R-L3x
    Mystery X nl
    God's Gamer
    Dekotte
    Redrum
    Tino
    Master of Blades

19 mensen op het moment, best netjes imo
    Weet alleen niet wie waar vandaan komt.

7. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    @Fardo:
    Organiseren doe ik liever in mijn eentje of met behulp van onze clan/gameclub.
    Je ziet hoeveel duscussie er hier al ontstaat over wie/hoe/wat/waar e.d. en dat zijn in mijn ogen 'kleine kinder praktijken'. De vorige keer waren we met een kleine 70 man en toen bleek dat we voor de school (waar ik werk) ongeveer € 10,- moesten betalen (24-uur aanwezigheid, stroom, gebruik netwerk, beveiliging e.d). Ik kreeg toen mailtjes van mensen die met z'n 4'en (en dus splitt screen) wilde spelen en in het totaal ook dan maar € 10,- wilde betalen. Tja, daar ben je dan een kleine 2 maanden druk voor geweest.

Ieder jaar nodig ik een aantal mensen standaard uit (ongeveer 30 vaste gamers) en een open oproep hier op het forum. Je moet gemotiveerd zijn, er lekker zin in hebben en beetje om willen rijden.

Ik heb voor dit jaar het verzoek al weer gedaan en ben benieuwd of het wordt goedgekeurd. Dat meldt ik dan hier weer in een nieuwe topic.
    Jankers mogen lekker thuisblijven en lui die willen lachen en veel fun hebben met elkaar, moeten gezellig even met mij kennis komen maken.

Ik wens de huidige organisatie voor deze lan dus, veel plezier toe en hopelijk loopt alles voorspoedig.

groeten

Witkees

8. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    neej laat deze topic nou niet doodvallen!!! (begint reanimatie te geven):'-(

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu gwoon wachten op mensen die zich aanmelden op de site en dan kijken voor een geschikte locatie. Maar zonder dat we weten hoeveel mensen en welke mensen er allemaal aan meedoen, kunnen we niets...

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Lijkt me best leuk om zo'n LanParty bij tewonen met een paar bekende leden van xbw zoals GG :). Alleen wat ik graag wil weten is de plek, dat staat er namelijk niet bij. Ik woon in het noorden dus utrecht is voor mij al een dikke 2 uur reizen met de trein. Ben benieuwd waar het plaatst vindt.

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Als je interesse hebt, moet je ff naar de site gaan en je daar aanmelden, dan zoeken we een geschikte plaats voor IEDEREEN, dus als er veel mensen uit het noorden komen, is de kans groter dat we naar het noorden gaan, ipv bijv Utrecht.

12. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ja eerlijk gezegd is Utrecht voor 90% het beste haalbaar.... die binnen die 10% zitten, moeten er toch wat voorover hebben om te komen. want als je het weer een stuk naar het noorden gaat verplaatsen, komen de mensen in het zuiden weer met langere reistijden... oftewel een eeuwige strijd:eek:

13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    dus....:{

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dusss.....
    Ligt het even stil op dit moment.

Vraag mij af of dit van de grond gaat komen!
    Misschien kan men beter wachten op een lanparty dit Witkees gaat organiseren, aangezien dat echt gaat bebeuren en zij ervaring hebben.
    Tenzij die 19 man die we nu hebben (+mensen die er vast nog altijd bij komen) samen een lan-party willen organiseren.
    Maar waar komen die 19 man allemaal vandaan?

ALs het nu echt verschild schiet het niet op, maar heb je 15 man uit het zuiden en 4 man uit het noorden, dan zou je dus iets kunnen gaan doen.

15. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    tja weinig mensen die hier ook nog reageren... maar t blijft een goed idee, dus als iedereen weer ff gaat brainstormen, want volgens mij is er nog nix en zal dit ook niet van de grond komen zo.

16. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    NOp, schiet zo niet op.
    Oftewel, er moet iets gebeuren, of hij kan net zo goed gesloten worden.
    En dan wachten we gewoon rustig af, tot meneer de wit weer eens een Lan Party gaat organiseren :).
    Want we hebben nu wel zoveel man, maar handig is dus, zoals ik al aangaf, om te weten, WAAR deze mensen allemaal wonen.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat boeit niet.. Utrecht gewoon, dat is centraal, iedereen kent het, en overal vandaan ongeveer evenveel reistijd..
    Maar nu moeten we dus een plekje vinden om het te houden..

Ik weet wel, dat er komend weekend een lan is in het buurthuis hier in Hoorn. Die gaat een weekend door, met één begeleider erbij. Die begeleider krijgt voor dat weekend 200,- vergoed, maar nu weet ik niet, in hoeverre de LANners dat moeten bekostigen.. Waarschijnlijk 5 euro entree, wat goed te doen is.. met z'n 50 (ik zeg maar wat) 5 x 50 is 250 euro, dus met huur erbij, is dat een redelijk bedrag, al zeg ik het zelf.
    Dat is dus wat hier gebeurt hè ;)

Een buurthuis is dus een optie.. Zal morgen even over hebben met kereltje uit Utrecht, of hij wat kent, vergeet het steeds namelijk :cool:

Als we eenmaal een adres hebben, kunnen we gaan plannen..

Of heeft iemand andere ideeën?

18. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Utrecht is perfect hoor! (voor mij)

19. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    het maakt niks uit waar iedereen vandaan komt, als je gewoon uitrecht neemt komt het goed, want als je naar het zuiden gaat, komen er minder mensen uit het noorden omdat ze dan geen zin hebben in die reis.,

ik zal ook wel even gaan kijken of er goeie lokaties zijn (20-50 man)

20. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    kijk ACTIE! ik heb morgen een mooie LAN party... gedeeltelijk over connect..mmm.
    we gaan namelijk met 6 a 7 man in een huis eventjes ownen op xboxconnect daarbij Hosten we ook nog dus er komen talloze games langs, 6 tv's en 6 boxen. Halo 2 de hele nacht door... als er nog iemand mee wilt doen en in de buurt woont ik zou zeggen stuur ff een berichie we kunnen namelijk nog wel 1 man gebruiken... de game kan 16man ondersteunen dus dat wordt wel ownage denk ik...._O_ :9

en anders verschijn ff op connect van 21.00 tot ... een egte NO-LAG server voor de NL-ers

Laatst bewerkt: 27 jan 2006

Deel Deze Pagina