XBW Meeting/Lan-party ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JFresH, 5 jan 2006.

1. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt me erg vet!!!

ik ga die site even bekijken... maar idd doe het in amsterdam en utrecht... en mag ik mijn breedbeeld ook meenemen?

Bespaar je de kosten van barmannen en barvrouwen... als iedereen nou ff een kratje heineken meeneemt komt het goed toch?

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Mijn pa heeft een slijter....
    Meaby als Sponsor benaderen ;).

Maar zo'n dikkuh TV mee nemen? Zou je kunnen doen.
    Als iedereen maar op zijn eigen Sh*t let.

Maar over de plaats, waar het gehouden wordt, zijn nu dus afspraken over hé. Dus even afwachten :)!

3. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Kratje heineken...jaaa toch :D

4. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij echt een supertof idee, heb laatst nog een lan party met xboxen gehouden, maar toen waren der ongeveer 25 man. Ik heb al een mailtje gestuurd. Ik hoop dat veel mensen mee willen doen...

5. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Leuk idee. Maar misschien is het ook handig om de site firefox compatible te maken. Want het ziet er niet uit in firefox. misschien de volgende keer geen Microsoft word/frontpage te gebruiken.

6. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    zker een lache plan. im in8)

7. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    het ziet er ook niet uit :D

't gaat om de tekst :p

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me ook wel stoer. Moet alleen niet belachelijk ver weg voor me zijn:9

9. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
  10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    kan je op die site niet een registratie formulier/invul lijst maken, dat gaat met lycos namelijk wel... kan wel makkelijk zijn gewoon zo'n knop zodat je rechtstreeks een mail kan sturen, en overzichtelijker, maarja is maar een idee.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een vet idee.. Veel mensen lezen dit zo niet, dus dan zou je op de een of andere manier reclame moeten gaan maken.

Er zijn mensen uit Winschoten, Assen, Utrecht, en nog wel meer, die er ongetwijfeld bij willen zijn (;))
    In Utrecht lijkt mij het beste, dan hoef je niet moeilijk te doen met verschillende lan's.
    Ik heb zo mijn contacten in Utrecht, dus misschien wil die wel gaan rondkijken of er daar wat te huren valt. Dat moet dan wel afgesteld worden op de animo.
    Daarnaast moeten er tafels, stoelen e.d. geregeld worden.
    In principe kan ik daar wel aankomen, maar weet niet of ik dat mee kan krijgen naar Utrecht. (trein wordt lastig :+ en bus mag ik niet rijden)
    Maar dat is van later zorg.

Daarnaast moet er een duidelijke organisatie komen, welke spellen gespeeld gaan worden, misschien toernooien indelen, dat soort dingen allemaal.
    Ook moeten we opletten op het stroomverbruik. Want ik denk dat je wel moet vermelden dat we achterlijk veel stroom gaan gebruiken, waar we meer voor moeten gaan betalen.

Dan kom je bij het volgende punt, en dat is betaling. Dan zou je het beste een toegangskaartje gaan vragen, maar dat is riskant, want straks komt er een hoop niet opdagen, waardoor je zelf met de kosten komt te zitten.
    Dan zou er dus een van te voren betaal systeem moeten komen.

Ik wil opzich wel graag helpen met de organisatie.
    En ik stem voor om het in de zomervakantie te doen. Ver weg, ik weet het, maar zo hebben we wel veel tijd om het te kunnen organiseren en dergelijke.

12. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Lijkt mij opzich een goed plan. Ik heb al aangegeven om aan de organisatie mee te werken.

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zoals God's Gamer al aangeeft, is het allemaal idd erg belangrijk dat het plan er straks als een huis staat.
    Je mag niet voor verrasingen komen te staan.
    En het vooruit betalen van je kaartje is idd wel erg belangrijk. Aangezien met dan ook vaak komt opdagen.

Verder is het gewoon even afwachten waar vandaag de meeste reacties komen. Aangezien je in die buurt het beste de Lan kunt houden.
    En HOE lang willen we hem gaan houden?

14. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Maak mij niet uit enzow

15. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Klinkt top, ik heb ooit al wel eens aan een meeting zitten denken. Ook zou ik wel mee willen helpen in de organisatie. Ik heb al eens eerder voor een ander forum een flink stuk meegeholpen aan een meeting en thuis al vele lokale feesten georganiseerd, weliswaar zonder LAN, maar toch vind ik organiseren een leuke optie.

Natuurlijk lijkt het mij ook leuk om aanwezig te zijn, maar de drank trekt mij natuurlijk meer dan de LAN :p. Zoals ook die andere meeting van een ander forum, is Utrecht landelijk gezien gewoon de beste optie, aardige aansluiting, centraal gelegen.

Wat ik wel als een klein probleempje zie is dat veel mensen, zoals ikzelf, waarschijnlijk met de trein komen. Alleen de Xbox(360) meekrijgen gaat wel, maar het word toch al wat moeilijker om zelfs al een 37 CM-beeldbuis mee te krijgen, laat staan mensen die een grotere TV hebben.

Maar ik lees deze thread nu net en heb geen zin om alle pagina;s door te bladeren, maar we zitten nu nog in de 'idee-fase', waarbij nog niks definitief is?

16. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een leuk idee van jullie allemaal, maar het deel van tv meenemen... dat is voor sommigen misschien lastig. Ik heb persoonlijk een oeroude (5 jaar) Sony breedbeeld, die loeizwaar is... krijg je niet zomaar van zn plaats, naar beneden, in auto en dergelijken.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ;)

De TV's is idd lastig.. Maar hoe denk je dat andere lanners hun Beeldschermen mee nemen? Tegenwoordig werken er ook veel met flatscreens, maar toch ;)
    En is het niet mogelijk om op je Computerbeeldscherm aan te sluiten? Met een bepaalde kabel moet dat kunnen.
    En aangezien die steeds vaker flatscreen worden, zou dat dus een optie kunnen zijn, als je perse mee wilt doen.

Je kan tenslotte ook je ouders lief aankijken :cool:

18. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    hint 1: zet de link van die inschrijf lijst in de starterspost

ik heb btw wel interessen

19. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er heineken komt, kom ik niet. Doe mij maar een kratje Brand :9

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een mailtje gestuurd naar een partycentrum, kijken wat daar voor antwoord op komt.

@ Brandts, *kuch*eigen krat*kuch ;)

Laatst bewerkt: 8 jan 2006

Deel Deze Pagina