Lijkt me een vet idee.. Veel mensen lezen dit zo niet, dus dan zou je op de een of andere manier reclame moeten gaan maken.
Er zijn mensen uit Winschoten, Assen, Utrecht, en nog wel meer, die er ongetwijfeld bij willen zijn (

)
In Utrecht lijkt mij het beste, dan hoef je niet moeilijk te doen met verschillende lan's.
Ik heb zo mijn contacten in Utrecht, dus misschien wil die wel gaan rondkijken of er daar wat te huren valt. Dat moet dan wel afgesteld worden op de animo.
Daarnaast moeten er tafels, stoelen e.d. geregeld worden.
In principe kan ik daar wel aankomen, maar weet niet of ik dat mee kan krijgen naar Utrecht. (trein wordt lastig

en bus mag ik niet rijden)
Maar dat is van later zorg.
Daarnaast moet er een duidelijke organisatie komen, welke spellen gespeeld gaan worden, misschien toernooien indelen, dat soort dingen allemaal.
Ook moeten we opletten op het stroomverbruik. Want ik denk dat je wel moet vermelden dat we achterlijk veel stroom gaan gebruiken, waar we meer voor moeten gaan betalen.
Dan kom je bij het volgende punt, en dat is betaling. Dan zou je het beste een toegangskaartje gaan vragen, maar dat is riskant, want straks komt er een hoop niet opdagen, waardoor je zelf met de kosten komt te zitten.
Dan zou er dus een van te voren betaal systeem moeten komen.
Ik wil opzich wel graag helpen met de organisatie.
En ik stem voor om het in de zomervakantie te doen. Ver weg, ik weet het, maar zo hebben we wel veel tijd om het te kunnen organiseren en dergelijke.
Klik om te vergroten...