yep is handig als je iets leuks wilt meemaken..we moeten allen nog alles regelen maar deze lan gaat zeker komen als we een locatie hebben..
Leeftijdsgrens is onzin, zolang jij er kan komen zonder ons lastig te vallen, mag jij gewoon komen @ Bosbeest, dat zou erg gaaf zijn, maar dan moeten we wel een lokatie vinden, die ons de hele nacht in het gebouw laat. Hier in Hoorn zou ik zo 3 á 4 gebouwen kunnen regelen, maar in Utrecht gaat dat wat moeilijker
Mijn hoorn In Noord Holland, een beetje uit de richting voor de meeste schat ik. Dats balen.. verder zoeken maar
@ Tino Dan rijden we mooi samen! Mijn ouders brengen, de jouwe halen of andersom natuurlijk. Wel zo handig. Check deze link, voor een über grote lan Party waar ik ook waarschijnlijk heen ga. Super grote Lan Party in Eindhoven
dat TV verhaal: check ff de dichtsbijzijnde zwarte markt en pik daar een schermpje voor 20 euri's mee, tis niet een hightech tv natuurlijk maar voor LAN party's geschikt,
ik vindt goed idee ik wil wel meedoen heb 1 tv die makkelijk mee te nemen is maar als van mij ouders mag wil ik mss wel meedoen
als het een beetje in de buurt is, dan kom ik denk ik wel, zit nog benzine in me bak heb niet alles gevolgd van deze thread, welke games worden er gespeeld en mag ik iemand meenemen?
Games die gespeeld worden moet nog bepaald worden. Waarschijnlijk worden het verschillende, aangezien er mensen met een 'oude' en een 'nieuwe' xbox komen. Iemand meenemen, vooralsnog weet ik dat nog niet. Ligt er aan.. Als het vrouwelijk schoon is, graag, zo niet, moeten we het nog overleggen. Eigenlijk is het et leukst als iedereen puur Xbw is, want dan heb je toch die ene band, waardoor de meegenomen personen een beetje buiten de boot vallen, ook al hebben ze dan altijd nog jou Ik kom iig alleen, misschien dat ik meereis met andere deelnemers uit deze omgeving, maar dat zie ik dan wel