XBW Meeting/Lan-party ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JFresH, 5 jan 2006.

1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 is iets wat je op xbox en xbox 360 kan spelen, maar ik denk dat er erg veel fanatieke potjes gespeeld wordt omdat het al een wat ouder spel is dat erg veel gespeeld wordt, ik weet niet hoe de multiplayer van pdz is,
    en in principe kan je makkelijk 2 mensen op 1 box he;)

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is idd zo, maar vergeet niet dat het niet alleen gamen wordt ;) Het wordt waarschijnlijk ook erg veel zuipen, en om dan een vriend van je bij je te hebben, is aan de ene kant wel gezellig, maar die is wel afhankelijk van jou.

(alhoewel, na 10 bier is iedereen je vriend :p )

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Prachtige zin, en herken het wel :cool: .

Maar je noemde ook in je vorige post een aantal goede en belangrijke punten.
    Zoals:
    Ik ben het daar wel mee eens. Aangezien het zo ook echt een XbW lan Party is, waarvoor we gekomen zijn.
    Het is dan ook wel zo tof, om het echte gezicht achter die GamerTag te zien.
    En neem je iemand mee, dan is die idd echt afhankelijk van je, en zul je die gene ook moeten vermaken, aangezien hij vaak niemand kent.
    En zo ook eigenlijk niets te vertellen zou hebben.

Over de spellen die je gaat spelen kan je het uiteindelijk wel eens worden denk ik.
    Zolang je een Locatie hebt, komt de rest vanzelf wel.
    Ook het mee reizen met mede forum leden hier zou een goed idee zijn.
    Dat de ene ouder heen rijdt, en de ander je ophaalt.

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het er niet echt mee eens, in principe ken ik jullie niet he, en aangezien diegene die ik dan mee zou nemen heel fanatiek in gamen is net zoals ik:p en het gaat er ons dus niet om tegen wie of wat we spelen:p en het is natuurlijk ook wel duidelijk dat ik niet ga drinken aangezien ik met de auto kom;)

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb er even over na gedacht, en ook daar ben ik het eigenlijk mee eens.
    Ik spreek hier mijn vorige post, volledig tegen....
    Ik weet het :p.

Maar ook ik heb idd ook een aantal vrienden, die dit ontzettend leuk zullen vinden. En net als ons, fanatiek gamers zijn. Alleen hangen ze niet zoveel rond op dit soort flora's.
    En jah, als je een maat bij hebt, dan heb je in elk geval iemand.

En contact met anderen krijg je toch wel vanzelf, althans, dat is wel de bedoeling van zo'n dag.
    Als iedereen dan een button op doet met zijn Xbw naam :cool:.

6. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mystery X nl kom je uit helmond kom ook daar uit de buurt

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    oh ik ben gek genoeg, om een wit tshirt te pakken en daar me gamertag op te maken, tekenen schijn ik te kunnen dus ik maak er dan wel wat moois van:p

8. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej Jongens, ik en mijn clanleden willen de taak op ons nemen om de mega LAN-party te organiseren. Dit kost natuurlijk tijd, dus als er iest komt kun je het eind januari of in februari verwachten. Een mega LAN-party kost ook geld. Dus over de prijs kan ik ook niks zeggen.
    Wij kunnen niks beloven, maar wij gaan zeker ons best doen. Als het aan ons ligt komt die LAN er en voor de precieze details hou ik jullie op de hoogte.

Groetjes, I 4AG Leader I

9. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ja we moete nog ff kijke wie het gaat organiseren want meer mensen hebben zich aangeboden, misschien kunnen we met ze alle wat regelen.

Vooralsnog moeten er goede afspraken gemaakt worden.

Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  10. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Heej Everlast,

uhm.. deze reactie niet negatief opvatten, ik plaats deze alleen zodat als goed zal verlopen. Als iedereen het er mee eens is dat mijn clan deze "zware taak" op zijn schouders mag nemen, dan kunnen we aan de slag gaan. Ik zal zeker mensen buiten mijn clan vragen of ze willen helpen en hulp zoeken op xboxworld, maar dan kan ik dat het beste zelf doen zodat we niet dingen dubbel gaan doen of dingen over slaan. Zo heb ik bijvoorbeeld al een kleine sponsor gevonden die mij spellen schenkt om een soort van competitie te houden en een game als prijs weg te geven.

Plaats ff een reactie als je het er mee eens bent om de organisatie aan mijn clan over te laten.
    Ik begin eind van deze week aan de voorbereidingen. Als niemand tegen die tijd een bezwaar heeft geuit met goede argumenten.

Ik hoop dat iedereen het ermee eens is, zodat we iets groots op kunnen zetten.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes.

11. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het wel een goed idee.
    als de rest het ook goed vind.
    maar dan moet er nog heel veel besproken worden .

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet in iedergeval dat onze clan (4ag) komt, wij zijn met zo'n 12 personen. Is er al een geschikte plaats?

13. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet in ieder geval dat onze clan (the.one.man.band) komt, wij zijn in mijn eentje. :9

iig, het lijkt me handig als iedereen even zegt oftie komt, zo ja met hoeveel personen. gwoon dit quoten of copy/pasten en posten zodat je steeds langere rij krijgt:

Naam op forum:
    Echte naam: (weet niet waarom, misschien handig?)
    Woonplaats: (handig om op een rijtje te hebbe ipv telkens links te kijken)
    Data dat je wel/zekerniet kunt:
    xbox 360 ja/nee:
    Tv ja/nee:
    Vervoer ja/nee:

Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  14. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dank u voor deze introductie. Ik heb net voor 'mijn' leerlingen (140 stuks) een PC lan georganiseerd (22-12-2005). Ik zal proberen in November of December van dit jaar (2006) weer een Xbox 360 festijn te organiseren bij mij op school. Om alvast even een indruk te geven van de laatste LAN, zal ik even een foto van 's nachts bijvoegen. Dit wordt dan gehouden op de loopbrug tussen 2 gebouwen en geeft s nacht een super licht spectakel. Ik zal t.z.t. hier weer een topic voor openen. Ik groet u _0/

15. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Naam op forum: bosbeest
    Echte naam: Justin Bronsgeest
    Data dat je wel/zekerniet kunt: Ben beschikbaar ieder weekend vanaf 28 Jan.
    xbox 360 ja/nee: Duh...
    Tv ja/nee: Misschien als er witte muren zijn, neem ik een beamer mee. :)
    Vervoer ja/nee: Indien niet verder dan Utrecht, ja.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij prima, als je in omgeving utrecht kan organiseren tenminste ;)

17. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Bosbeest: "Dit is een leuk idee van jullie allemaal, maar het deel van tv meenemen... dat is voor sommigen misschien lastig. Ik heb persoonlijk een oeroude (5 jaar) Sony breedbeeld, die loeizwaar is... krijg je niet zomaar van zn plaats, naar beneden, in auto en dergelijken."

DIT VERHAAL ......... ik was een beetje onduidelijk, zonder Quote erbij, sorry:9

maarre is een limiet van 3 gasten niet een optie, per TV tenminste anders zit iemand anders straks met een vriend van iemand anders opgescheept.... lijkt me logisch...

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend lijkt me meer dan voldoende.. 3 wordt wel heel veel..

19. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Najah.. ik zie dat jullie zelf allemaal te veel ideeën hebben en die willen gebruiken, zodat het onmogelijk wordt om iets fatsoenlijk te organiseren. Ik hoop dat jullie inzien dat het niet werkt om allemaal gewoon maar wat dingen te roepen. Hierbij trek ik mij terug om de leiding te nemen over de mega LAN.
    Ik hoop voor jullie dat et jullie nog op een goede manier lukt om iets te organiseren.

Succes

20. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Niemand heeft gezegd dat hij/zij het niet goed vond?
    Ik vind het juist een heel goed plan van jullie!

Deel Deze Pagina