das spam Kijk nou gewoon op http://home.planet.nl/~ommen078/XbWLan.htm zoals DutchEverlast gevraagd heeft
Laten we niet afdwalen, het gaat hier om een LAN-Party. De mensen kunnen nu al door de bomen het bos niet meer zien. Ik ben benieuwd of xboxworld interesse heeft om samen met Gamerz-Heaven een LAN-Party te organiseren. Anders moeten we het alleen doen
ik volg deze hele thread, en deze laatste pagina snap ik helemaal niks meer van, blijf aub offtopic dan is alles makkelijker te regelen
Dan is het duidelijk, dan gaat Gamerz-Heaven zonder XBOXWORLD aan de slag met een lan-party, voor de mensen die zin hebben om mee te helpen of alleen te komen laat maar een bericht achter op onze site. Ik zal in deze thread er verder geen aandacht meer aan besteden.
de mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven ga ik nu even op een lijst op die site zetten. Mocht je je ingeschreven hebben zet ik je op de lijst. btw Er komt ee n betere site aan waar ik nu mee bezig ben met info/inschrijvingen met balkjes, etc.
Was ik maar mod, ey ff geen geflame hier graag, we wille over een lan party praten! oops sorry voor dubbelpost , dacht dat er mensen na mij gepost hadden , ik keek op pagina 11, erg stom.. Maargoed: www.xbwlan.tk
Kijk, we hebben al een aantal man. Op dit moment zelfs (al) 14. Nu is het ook belangrijk. - MET hoeveel man wil je uiteindelijk een lan-party gaan houden? - En mag iedereen een soort Gast mee nemen. Oftewel, dan krijg je het dubbele aantal personen die dan mee doen. En het idee, van zeggen waar je woont..... En waar de meeste vandaan komen, in die richting houden we het, is overboord gegooid? Anders moet je dus gewoon idd een centraal punt als Utrecht pakken. Woont iemand van ons daar in de buurt? Want er moet ge checkt worden voor ruimte. Ik denk dat dat namelijk nog het grootste probleem is. Als je die eenmaal hebt, dan is het organisteren van het geheel wel te doen denk ik . Hier in de buurt zou je 2 prachtige locaties hebben, alleen we hebben het dan wel over omgeving Eindhoven. Noord-Brabant dus.
ik heb me ingeschreven, maar natuurlijk is het voor iedereen niet zeker dat je kan, ligt allemaal aan de datum
mooie site >DutchEverlast<, 't is btw Fi<b>n</b>gon NL, niet Figon NL, misschien kan dit topic een beetje onder de aandacht worden gebracht, ik heb 't idee dat nog niet veel mensen dit hebben gezien.
@mysteri X: jullie zeggen 100 man, dan zou ik wachten gewoon laten inschrijven en als je dan niet de 100 haalt toestaan voor gasten edit: moet er nog iemand hepen organiseren/crew?
100 man is erg veel om een ruimte voor te regelen hè Ik ga kijken of ik vanavond in contact kan komen met een gozer uit Utrecht. Die weet waarschijnlijk nog wel een paar leuke plekjes die we misschien kunnen gebruiken.
Hmm ... als de dag goed is .. wil ik ook wel komen kijken .. misschien kunnen we een competitie opzetten
whahahahahhahahah!!.. "Dude je hebt het over een Mega LAN, maar er komen slechts 20 man" (ik zie 't!!) "neej man, ik wil geen competitie. Ik speel liever gewoon zo lekker relax" (jaaaaaah.....) whahahaha
Gast, kap eens met flamen. Hij probeert gewoon een LAN-Party te organiseren en hij heeft dat al eens eerder gedaan, en het ziet er nu ook goed uit. Dat commentaar van jou heeft niemand wat aan.
Misschien kan de heer Witkees helpen ... Is ook een expert in het gebied. Ik zie dat je nieuw bent en nog niet weet hoe deze community in elkaar steekt ... er zijn al een paar grote lan parties geweest.