In principe zijn er nog 5 plaatsen vrij! Dus schrijf je snel in! En voor de mensen die zich alleen hebben ingeschreven: doe alsjeblieft je best om een partner te vinden! Je hebt vast wel mensen in je friendslist die mee willen doen. Als mensen elkaar kennen loop het allemaal wat soepeler.
Nog een team : de luie hond/Nimrod NL/ jansenarm@hotmail.com (tevens MSN) boomer/boomer NL/ masterarno@hotmail.com
Yo hier ben ik dan. mijn e-mail adres is masterarno@hotmail.com en ik zit natuurlijk bij nimrodje in het team.
Zo, nog één persoon en dan hebben we het zaakje compleet! Maar nogmaals, we beginnen pas in de week van 27 oktober ivm de herfstvakantie!
Mwah, je moet zelf even eerlijk beoordelen of het dan wel zo juist is om mee te doen. Is het dan nog wel leuk voor de anderen? Ik hoor wel van je.
Ok hier het own team: * Lekkerbek312/Lekkerbek/ robpel@xs4all.nl (msn is susanrobert@hetnet.nl) * Ini/Chrono NL / ini@wanadoo.nl
Zoals gezegd, teams gingen voor! Dus jullie zijn van een plaats verzekerd*) In principe hebben we nu dus genoeg spelers als DMX meedoet. Maar teams gaan voor! Het is veel beter als een team elkaar kent, dat loopt allemaal wat gemakkelijker met afspraken maken. Dus als je je met een team inschrijft kun je dus voorkruipen. Dus degene die zich nu alleen hebben ingescheven zijn gewaarschuwd! En de startdatum is verzet naar 20 oktober. Dan is de herfstvakantie in midden- en noord-Nederland net voorbij als ik het goed heb.
Jullie zullen toch eerst ons moeten verslaan voordat jullie volgens het schema tegen hun kunnen spelen. Dus jullie krijgen de kans niet eens om ze te ownen
Jongens dit toernooi is al een gelopen wedstrijd want nimrod en ik winnen toch, maarre als dmx lagt mag hij niet mee doen, want dan rij je gewoon door hem heen ofzo als je het goud wilt pakken!
Jullie ownen? boomer je let niet goed op. je had volgens mij nog niet gezien dat Lekkerbek en Chrono ook meedoen. Anders had je deze uitspraak nooit gedaan. Geeft verder niks. Kan gebeuren.
Oke ik doe ook mee, samen met LeoGeo. Thomas / Crazy Killer NL / thomas_a1989@hotmail.com LeoGeo / LeoGeo / leondijkman@hotmail.com
ik wil wel meedoen ik zal m'n vriendje vragen mijn gamertag is edjuhh en mijn email adres is edje_in_da_house@msn.com email me maar ff
Mooi! We zitten erin! Is dat teamschema ook meteen het wedstrijdschema? Dan kunnen we zien wie we in mogen maken >: )
Ja, het is dus zeg maar een boomschema. 1 tegen 2 3 tegen 4 5 tegen 6 7 tegen 8 Daarna de winnaars van de bovenste 2 tegen elkaar. Hetzelfde met de onderste 2. En dan blijven er 2 over die de finale spelen! Gewoon in de volgorde die in de eerste post staat!