Wat is dve's forum nick, en z'n precieze gamertag (anders kun je hem een beetje moeilijk toevoegen ) en z'n e-mail adres? ***** We zitten nu overigens vol! *****
Okay dan! Wanneer gaan we van start? De maandag na jullie vakantie? Ik heb zelf nl. nu deze week vakantie. Maar het maakt niet uit, het is fijn dat ik nog ff kan oefenen, zullen we hard nodig hebben. En wat is het schema? Avond 1 eerste afvalraces, avond 2 halve finales en avond 3 finale? En hoe doen we 't met hosten? Gewoon van het viertal 1 host of een centrale host die het in de gaten houd?
Mijn teammaat is veranderd. Mijn team bestaat nu uit mezelf en Death Meat, met martijnvos @ hccnet.nl Username op XBW is ook Death Meat. Is wat makkelijker want Sniper kom ik niet zo gek vaak tegen.
BELANGRIJK De herfstvakantie is op dit moment een knelpunt. Het noorden/midden heeft nu al vakantie en het zuiden pas over een week! Ik kreeg al van verschillende kanten te horen dat dit vervelend uitkomt. Daarom kom ik met het volgende: -De eerste ronde zal verreden moeten worden tussen nu (13-10) en maandag over 2 weken (27-10). Er is dus een extra week (deze week) bijgekomen. -Jullie kunnen dus vanaf nu met elkaar afspreken wanneer jullie gaan spelen (en wie host), meld even van te voren wanneer jullie gaan rijden in deze threat! Tegen wie je moet spelen staat in de eerste pagina. -Hoe de server ingesteld moet worden staat in de eerste post. -Houdt je aan de regels! -Na afloop van de wedstrijd meteen de scores posten! (-Na deze 2 weken zal er weer per week 1 ronde verreden worden) Voor problemen kun je me altijd PM-en! Succes ermee! En wees sportief. P.S: Glitches, cheats etc. zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
OK thomas, ik stel voor dat we ons NIET laten ownen door nu meteen te gaan spelen en maar gewoon eventjes 2 weekjes te wachten want dan kunnen wen og ff oefenen.... wat jij? Andere team v Lekkerbek er mee eens?
Zolang je het die maandagavond op z'n laatst rijdt kan ik er niks tegen doen. Maar je moet samen tot een compromis komen.
Ik wil het eigenlijk wel zo snel mogelijk spelen. Ik zie het nut van oefenen niet in. Het spelletje is bekend en iedereen heeft het ontelbare keren gedaan, en je kent de kwaliteiten van je teamgenoot denk ik wel. Overigens geloof ik dat ik eerst op de 2e plek stond met m'n team, waardoor ik tegen Biscuitje zou moeten gaan racen. Biscuitje, ben je na eerder vanavond ineens bang voor ons dat je ons tegen Lekkerbek & Chrono laat racen?
Sorry hoor maar wij moeten tegen Lekkerbek en Chrono /edit: Waarom heb je de tegenstanders veranderd? :{
Biscuitje heeft vanavond tegen ons gereden, en totdat ik het zat werd en een beetje ging kloten werden ze he-le-maal weggereden Daarom denk ik
Nee, Daniel kwam met het idee om voor elke ronde de teams te wisselen. Zodat je niet meteen weet tegen wie je moet. Ik dacht het leuk te maken voor jullie, want Daan en ik tegen 2 n00bs als jullie dat is gewoon pwnatsj... Maar sls jij het wilt zet ik het wel weer terug hoor (weet je nog hoe het stond?)
Nouja, ik keek er al naar uit om Daniel en jou grandioos uit het toernooi te kicken,m aar nu moet dat maar Lekkerbek & Chrono worden (Bovendien vind ik het nogal vaag om dat te doen zonder met de deelnemers te overleggen of tenminste mede te delen )
Jezus zeg, ik probeerde het alleen maar leuker te maken... Maar alles staat weer terug, en ga nou niet zeiken als je er straks uitligt bart .
Dat is ook zo... Check eerste post. Dus spreek maar snel wat met hun af! Wat sommige mensen gaan volgende week dus op vakantie!!!!
Eerste afvallers zijn bekend: Biscuitje & Daniel NL, bedankt voor het spelen, maar jullie zijn geowned Prima game, ontzettend close (degene die zou stashen zou winnen), maar dat was natuurlijk om het spannend te houden! Next, please
Zo, ik zit nog steeds te trrriiillleen van de 40 minuten durende wedstrijd van daarnet. Het was echt spannend! Het ging helemaal gelijk op totaan de 600, toen hebben ze geluk gehad dat ze 2x het stashpoint zo dicht bij hadden. Daarna weer teruggekomen en gelijk gebleven tot 1170 ofzo! Dus degene die zou stashen had gewonnen! Helaas was het bartje en dood vlees! De eindstand was 1165 om 1210! Dus helaas hadden zij dat beetje geluk dat wij niet hadden... Jongens, het was echt géén ownage van jullie kant... en daarbij waren wij degene die jullie succes wensten, en jullie ons niet :{ Maar dat staat er natuurlijk los van... Bedankt voor de wedstrijd, maar 't was niet goed voor m'n hart Lol, dan mag je nog 2 weken wachten
1210-1165, zo zijn we naderhand rekenend uitgekomen Die puntjes gunnen we jullie nog wel Met z'n vieren op het laatste stashpoint af bij een stand van 1160-1165 Maarehm, ik heb van de zenuwen m'n knopje ook wel een keer of honderdvijftig ingedrukt, en jullie op zeker wel succes gewenst, maar misschien gewoon jullie heel asociaal op mute gezet