1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Midtown Madness 3 CTG toernooi!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Biscuitje, 12 okt 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Anyway, ik merk dat veel members niet meer hebben gereplied nadat ze zich hier hebben aangemeld! Ik wil je nogmaals op het hart drukken dat wanneer je je wedstrijd niet voor 27 oktober rijdt je er simpelweg uit ligt.

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    geen paniek, volgende week vrijdag staat de race gepland voor team lekkerbek/chrono.

Ik keek net bij mijn friends list en zag tot mijn vreugde dat iedereen MM3 aan het doen was. MM3 is bezig met een wederopstanding!!!!

3. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tex NL en Bullit, heel veel sterkte met DvE en Satu. Die gasten rijden echt als de brandweer! Ze lieten me bijna alle hoeken van Washington zien! Maar nét niet...nét niet... ;)

4. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Snakie en Groovegans, wanneer zijn jullie klaar om ten onder te gaan ;)? We moeten maar ff een datum + tijd prikken.

5. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    WE hebben GEWONNEN Satu & DvE 704 vs. tex nl & bullit
    SATU & Ik hebben nog gewonnen ook uitslafg 625-575. Bartje we hebben laten winnen.

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Lol, het was de bedoeling om tot 1200 te spelen 8)
    Maar blijkbaar waren beide teams het er mee eens.
    Je kunt ze mailen, de adressen staan in de eerste post.

Laatst bewerkt: 16 okt 2003
  7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Als de andere 4 teams nou snel een keer rijden zou de rest van de challenge misschien al deze week verreden kunnen worden. Voor zover ik weet zijn die mensen dan niet op vakantie.

Dan kan ik eventueel volgende week een groter toernooi opzetten.

8. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    WTF??????

:eek:

:+

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, die laatste zin snap ik ook niet helemaal :{

10. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    :eek: Allemaal Bullitt's schuld.:eek:

11. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    tex was wel goed ja, bullit hielp ons (daar leek het teminste op.) maar moesten we tot de 1200 spelen? dat duurt meeer dan een half uur

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, het potje van daan en ik tegen bartje en dood vlees duurde ook 40 minuten! Daar moet je dan maar rekening mee houden. Ik vond het echt de leukste 40 minuten die ik ooit heb beleefd met mm3. Ik hoop dat de mensen hier hun wedstrijden snel verrijden zodat ik een 32-persoons toernooi op kan zetten!

13. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als 'oefening' voor de game tegen jou en Daniel heb ik IN MIJN EENTJE Satu en DvE met 625 tegen 150 ofzo ingemaakt. Daar slaat de laatste zin op :p

14. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ja sorry DvE, hij moet overnieuw:+

15. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nee hoor, dan had je toen moeten protesteren!
    Kunnen die andere teams ook wat van zich laten horen trouwens?

P.S: Ik ben door naar A'dam met de MM3 Challenge!

16. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    LeoGeo en ik moeten tegen lekkerbek en Chrono en vooralsnog staat dit gepland voor volgende week zaterdag, kunnen we ook nog een beetej oefenen.

17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ah jezus, oefenen boeit toch niks? En als we snel rijden is het snel over, en kan ik een groter toernooi opzetten.

Maarja, ik heb jullie deze periode gegeven dus het mag wel. Maar liever al eerder! Komende zaterdag ofzo.

18. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dat gaat niet want LeoGeo gaat is een aantal dagen naat Londen, maar ik zal kijken of het misschien iets vroeger kan. :)

/edit: Nee, sorry het komt gewoon heel onhandig uit, LeoGeo zit geloof ik tot zondag in London, ik kan maandag niet, Chrono kan dinsdag niet, ik kan woensdag niet, Lekkerbek kan donderdag niet en Chrono kan vrijdag weer niet, en Lekkerbek werkt overdag 8)dus ik denk dat we op het vroegst pas volgende week zaterdag kunnen.

Laatst bewerkt: 16 okt 2003
  19. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het ook best onzin om te oefenen, en zeker een week lang. Ok, een potje of 2 à 3 samen rijden, maar zo duurt een klein toernooitje wel erg lang ja...

20. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    o mooi dan hoeft ie dus niet overnieuw...want dat zat bullit te lullen tegen mij....mooi zo ....WHO'S NEXT!!

Deel Deze Pagina