OK jongens, ik meld me voor t weekend af, ben zondag weer terug uit London Zie jullie dan wel weer. Succes aan iedereen die nog rijden moet!
Oke, de wedstrijd Lekkerbek en Chrono tegen LeoGeo en Crazy Killer staat nu definitief gepland voor vrijdag 19.00 uur. Eerder kon echt niet.
Dat ik nog niet eens mee doen.... Ik net voor het eten.....kom als laatse in the game....andere een voorsprong van 100 $...ik begon met niks...en het waren geen "Noobs" Pak bijna alles, gewonnen met 600$.....andere hadden 130$
Dat komt omdat jij en Boomer die shit ownde gister.....heh LEKERBEK .... Maar wat ik hiervoor vertelde , dat was met Lotus Esprit...
Als ze niks hebben laten horen tegen die tijd winnen jullie gewoon. Maar het is natuurlijk hardstikke vervelend. Heb je gemaild en ge-pmt?
We zitten al vol, en aangezien ik van iedereen weer wat heb gehoort acht ik de kans klein dat er een plaats voor je vrijkomt Maareh, als deze is afgelopen (over 2 weken) zet ik een 32 persoons toernooi op (16 teams)! Dus zoek maar alvast een teammaat en houd het Live Gaming forum in de gaten
Ik heb zojuist contact opgenomen met Snakie en Groovegans. Ik heb ze gezegd dat wanneer ze voor morgenavond 20:00 geen contact hebben opgenomen met boomer en nimrod en niet hier hebben gepost dat ze dan gediskwalificeerd worden. In dat geval gaan we op zoek naar een nieuw team.
Bedankt, ik wordt het onderhand beu . Het is toch maar een kleine moeite, om iets van je te laten horen. Ik zie hem soms op live Moto GP 2 spelen, maar ik kan hem niet joinen, want die game heb ik niet. En wanneer ik hem uitnodig, voor een andere game komt hij niet. Ook heeft hij nog steeds geen antwoord gegeven om mijn PM.
Het is bijna 8 uur, en de kans dat ze nu nog reageren acht ik niet hoog. Dus er kan zich weer 1 team inschrijven! Ben snel Let op: Niet alleen inschrijven, alleen per team!