Ok, aangezien niemand reageert is het nu ook goed dat iemand zich alleen aanmeld. Dan speel je dus met edjuhh!
Kan jij anders niet nog een keer meedoen Biscuit. Het duurt nu allemaal wel heel erg lang, dankzij Snakie en Groovegans .
Tja, het is eigenlijk niet echt eerlijk. Maar ik vind het best hoor. Ik denk dat we dat moeten doen, want er is zo te zien niet veel animo Ik neem wel contact op met ed.
Ik moet vanaaf om 20.15 racen, maar ik kan niet. Ik moet me afmelde op de site Maar als ik me wil inloggen dan gaat dat niet GVD
Lollie, we hebben verloren (duh) Ons teamwork was niet echt om over naar huis te schrijven. Achja, ed valt niks te verwijten. Hij had nog niet vaak CtG gedaan. Wacht maar tot het XBW Midtown Madness 3 CTG toernooi 2! Than I'll seek my revenge. Anyway, ik dacht erover om bij het toernooitje wat hierna komt 8 teams van 3 te maken. 16 teams van 2 is denk ik wat teveel gevraagd aangezien het animo voor het invalteam ook erg minimaal was Wat denken jullie?
ik vind het ok en ik wil ook revenge ik zal oefenen en ik zal winnen ik doe mee biscuitje zullen wij dan samen weer doen dan kunnen we ff vaker oefenen
And in the riiiiiiiiiiiiight corner, the challengers: LeoGeo and Crazy Killer! Man, man, man, ik heb er echt zin in. Wij zijn er iig klaar voor we hebben redelijk wat gespeeld... en gisteren tot 1:30 gespeeld, het was ZOOOOOOOOOOOOOO gezellig. Het maakt me niet meer uit of we winnen of verliezen, dit is gewoon zo gaaf geweest, nu al Ik heb er ook echt zin in. Jongens, vast heel veel succes moge de beste winnen!
ja dat bedoel ik ook had je het daar nog niet over ik bedoel ik kan tog niet meer mee doen want de voorrondes zijn tog al gereden
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je vanavond met hun 3 vs 3 wilde spelen Maar natuurlijk mag je het daar gerust over hebben. Ik zat trouwens te denken. Als we 8 teams hebben kunnen we ook eerst 2 poules van 4 maken. Dan speel je in ieder geval 3 wedstrijden. En dat dan de beste 2 v/d poule doorgaan via zo'n boomsysteem zoals nu.
Conform verwachting heeft Team lekkerbek/chrono gewonnen. hoop lag en een hoop restarts, maar we zijn door. challengers bedankt en we zien jullie (graag) in het volgende toernooi als eerste tegenstanders