Ja, wat een wedstrijd. Eerste keer viel mijn teammaat weg, moesten we opnieuw starten, 2e keer werd er door de lag vanzelf een restart gemaakt en de 3e ook geloof ik. 3 verschillende mensen hebben gehost maar het was wel een heel leuke wedstrijd. Jammer genoeg toch verloren met 1200 - 900 ofzo. Weet het niet precies door de vele restarts.
Jep, ik laat ook nog ff wat van me horen: Heerlijke wedstrijd! Het was gewoon heel erg goed sep, gefeliciteerd jongens. Wel last van lag, heel raar, maar ja. Boeiend! Ik heb in ieder geval genoten van zowel het rijden van de wedstrijd als er voor oefenen, en ik ben volgende keer weer GRAAG van de partij (kunnen we trouwens bij nader inzien toch geen 2v2 tourney doen? iets zegt me dat CTG met 3v3 toch niet zo leuk is... en dan worden er weer allerlei teams opgebroeken etc.) Chrono NL en Lekkerbek, mijn complimenten "Nee, we hebben niet geoefend hoor" zeggen ze dan :/ die gasten zijn onwijs goed Veel succes in de rest van het toernooi!
Een wedstrijd is net verreden, die tussen: Team 2 (bartje twi+Death Meat) en Team 4 (Nimrod NL+Boomer NL) Eindstand: Team 4 (Nimrod NL+Boomer NL): 1205 punten - Team 2 (bartje twi+Death Meat) 1000 punten. De wedstrijd ging lekker gelijk tot de 965 tegen 965, maar toen kreeg ik een paar goede stashplekken, en konden we toch nog 200 punten uitlopen. Ik ben benieuwd, tegen wie we in de finale moeten. Chrono heeft inderdaad niet veel geoefend, maar lekkerbek heb ik wel enkele online gezien in MM3. En volgens mij ook nog tegen gespeeld .
Mja, helaas, helaas. Geluk, geluk Nee hoor, het was een mooie wedstrijd, waar we gewoon (eenmalig, dat begrijp je wel ) onze meerdere moesten erkennen in boomer en vooral Nimrod. Ik heb wel geowned vanavond trouwensn. Bomen, muren, paaltjes, pilaren, hekjes en lantaarpalen. En af en toe een rode auto, soms ook nog wel een blauwe (sorry Death Meat ) En Nimrod & boomer, ik ga er natuurlijk wel vanuit dat jullie Chrono en lekkerbek even af gaan slachten in de finale. Dan is onze eer ook weer een beetje hersteld
Als team 5 nou even tegen team 8 speelt kan de finale nog dit weekend gehouden worden en kunnen we volgende week alweer starten met het nieuwe toernooi
Het is nog niet zeker dat Lekkerbek en Chrono de finale spelen (eigenlijk al wel maar...). Ik ben zeker van plan ze te gaan afslachten in de finale, ik weet alleen niet wat Boomer van plan is .
Ik ga die finale zekers winnen in de halve finale heb ik al mijn krachten gespaard dus ik haal die 1200 punten ook wel in mijn eentje.
Als we tegen Chrono en Lekkerbek moeten, ga ik wel in mijn eentje. Dan kan jij je krachten alvast sparen voor het volgende toernooi.
moet je ze horen zeg. ik dacht dat ik altijd een grote bek had, maar dat was tenminste nog ergens op gebaseerd.
Ach die jongens hebben ook een potje gewonnen en denken gelijk dat ze alles en iedereen de baas zijn. De finale, waar Chrono en Lekkerbek uiteraard bij zullen zijn zal duidelijk door ons worden gedomineerd en daar zal het overduidelijke verschil in klasse zich laten zien Boomer en Nimrod moeten zich dan nog maar eens afvragen of het voor hun eigen zelfvertrouwen zou verstandig is om mee te doen om alweer zo'n nederlaag te verwerken.
@ Satu en DvE, spelen jullie de finale maar. Chrono gaat nu een week weg, dus het wordt volgende week woensdag pas op z'n vroegst dat we de halve finale kunnen spelen. dat schiet niet op. ronden jullie dit toernooi maar af, dan kunnen we aan de volgende beginnen. misschien een idee, chrono kwam daar mee, maar een league is misschien ook wel leuk. gewoon een "eredivisie". iedereen speelt tegen elkaar en je krijgt het aantal punten van het potje. 2 tegen 2 of 3 tegen 3 maakt niet uit. voorbeeld: als je met 1200-900 wint, dan heb je dus 1200 voor en 900 tegen. Lekker simpel bij te houden en zorgt er voor dat je er niet met de pet naar kunt gooien. 1200 tegen 0 is dus "dodelijk" voor de competitie.
He, goed idee "De XBW Eredivisie" Das wel vet. Maar dan moet er wel een goed rooster zijn met volgorde's waarin teams tegen elkaar strijden, en dan moeten ze dus onderling een datum prikken. Dat rooster moet dan wel goed in elkaar zitten! En dan moeten de 4 beste teams onderling de winnaarspoule spelen ofzo? Das zeker wel vet ^^ Maar ik zou zeggen, houd het lekker 2v2, is veel leuker en dan heb je straks waarschijnlijk ook een hele grote league, met lekker veel teams
ja sorry ik was ziek en ben nu weer beter en nu is dve ziek maar we zullen wel ff snel de finale spelen. ik zal ff kijken wanneer
Ik weet niet of ik met een volgend deel mee ga doen, met Crimson Skies, Colin McRae 04 en Top Spin voor de boeg...