Ik ben weer van de partij, het toernooi kan dus netjes worden uitgereden. Aangezien het allemaal erg lang duurt en wij hebben overgeslagen omdat we het allemaal niet te lang wilde laten duren. Kunnen de beide heren van de week?
Haha, ik ben nu volop bezig met het Top Spin toernooi. Dus voorlopig geen MM3 toernooi gast En daarbij moeten ze ook nog eens eerste de halve finale rijden
Willen de beide heren nou de halve finale nog rijden, anders gaan lekkerbek & ik wel tegen boomer en nimrodje om dit toernooi eens een keer af te sluiten
Lol, ik zou het toch wel fraai vinden als Nimrod NL, Boomer NL, Satu en DvE 704 het toernooi een keer afrijden. Kunnen jullie plz iets afspreken? (en als het moet kunnen Lekkerbek en Chrono NL nog eerste tegen Satu en DvE 704 spelen)
tis nog niet afgelopen. Aangezien de halve finalisten niets meer van zich hebben laten horen zal ik lekkerbek, boomer en nimrod ff op live aanspreken om de finale te rijden zodat ie eindelijk af is en er evt een ander tournooi kan starten