1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW MotoGP 2 Competitie: Deel 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 8 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok bedankt voor de stand..
     
  2. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck! Ik wil me voor vanavond afmelden, want ik heb deze week schoolonderzoeken en anders haal ik het niet...
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Schijterd :p Ik ga toch ook gewoon racen :cool:
     
  4. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    naja dat is weer jammer.
     
  5. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    *kruipt met staart tussen de benen in een klein donker hoekje...

    ;)
     
  6. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    heb eigenlijk helemaal niet geoefend voor vanavond dus zal wel niets worden vandaag heb ik zo het idee, heb nou de laatste tijd vrij weinig zin in mgp aangezien ik nu toch echt een stuk of 5 games heb die ik op dit moment liever speel.
     
  7. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ahjo ik oefen ook nooit je kent de banen toch? Na de quali heb ik het gevoel meestal wel weer. Ik heb op t moment ook zat andere games maar wil maar al te graag MGP weer spelen. Is gewoon een goede game.

    En Pablow, kheb ook SET deze week, maar je wil toch niet zeggen dat je het hele weekend geen flikker heb uitgevoerd en dat je alles op zondagavond om 21.00 wil gaan doen? :9
     
  8. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    #$%#$%$# verdomme zeg .. lag ik 3e (na +/- 10 rondes) en dan krijg ik ''lost connection'' verdomme wat baal ik zeg ...
     
  9. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit ik was net te laat voor de tweede race :mad:! Ze waren een halve ronde bezig...

    Ik dacht btw dat glitshers niet werden toegelaten :p!
     
  10. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    hoppa wederom bij ronde 10 eruit dit keer 5e plek ......... (lost connection) lekker weer zeg.

    krijg ik een keer de kans om punten te scoren ... krijg ik lost connection .. tjonge jonge :p
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2003
  11. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Met mij ging het echt lekker. 2x 1e :D
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    [​IMG]

    http://archief.xboxworld.nl/mgp/a_poule.xls < Voor informatie over de verschillende races.

    Pagina updaten zit er nu even niet in, betekent ook dat de C poule pagina niet kan worden geupdate. MIsschien dat Eastmaster morgen nog even de stand in het kampioenschap wil plaatsen hier (anders doe ik het ;)).
     
  13. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich een goede race vandaag jongens met een zeer leuke verrassing in de regen waar het veld toch heel anders is.
    Echt jammer dat royal dus weer lost connection kreeg :confused: Best wel gaar dat live af en toe vooral als je er niks aan kan doen want beste heren jullie trekken met een 16 player game (waar 10 players inzitten) maar 25% van de upload :confused: Dus ikkie niet snappen. Ik denk als royal erin bleef bij de eerste race had hij zeker een 3de plaats kunnen behalen. Die gast is gewoon goed in de regen.

    Al met al best een spannend race weekend en hopelijk de volgende keer weer net zo spannend :D

    En dat oefenen is wel handig hoor :D Ik merk het aan mezelf als ik niet oefen ben ik zo 2 a 3 sec langzamer en maak ik veel meer fouten.
     
  14. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de stijgende lijn te pakken. 2e en 3e vanavond. de competitie was voor mij dus te vroeg begonnen.

    volgend kampioenschap beter iig.
     
  15. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Idd, leuke racejes ook al ging het persoonlijk niet zó best. Wel balen voor jou Royal dit suckt.

    Het klassement is te bekijken op http://motogp.xbw.nl/b_klassement.html
    En de uitslag van de races op http://motogp.xbw.nl/b_poule.xls

    Godie aan de leiding, niet zo soeverein als Tuur, maar hij loopt stilletjes uit :cool: Ook al ging Brno niet echt lekker of wel WHEHE 20 seconden aan je broek in de qualificatie :9
     
  16. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo eh! Vankan ownage op dit moment zeg... Op Brno kon ik tuur de eerste 5 rondes bijhouden...daarna was t gebeurd en kachelde tuur er vandoor... Tuur is er 2 races niet dus ik kan wat inlopen. Als ie er 4 races niet zou zijn( wat ik hoop }:] ) dan kan ik nog winnen....
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2003
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik suckte in de 1e race (geheel volgens afspraak, right Wouter :D? Ik PM je mijn adres :cool:) .. lag een tijdje 2e in het begin maar knalde eruit in de 1a laatste bocht in ronde 3 ofzo en daarna verloor ik concentratie een beetje.

    Brno ging stukken beter. Liet me bij de start gewillig voorbijrijden (2e gekwalificeert) aangezien ik gek word als ik 10 motoren om me heen heb zwermen en ben daarna gestaag en safe omhoog gereden naar mijn eerste podiumplek. 3e plaats en daar was ik content mee. Ook Alex deed wat rustiger aan de laatste 2 ronden maar consolideren van 3e plek was even te belangrijk om gekke acties uit te voeren.

    ben in de laatste 3 weken van de 12e naar de 7e plek gestegen in het klassement geloof ik :)
     
  18. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wet niet of ik er volgende week ben want dan is mijjn broertje jarig en dat zal wel laat worden:p maar ik zal proberen er te zijn*)
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Verslagjes volgen op B, in de loop van de week. Sets...
     
  20. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik baalde echt ontzettend zwaar van die regen.....ik werd uiteindelijk wel 2e, maar het is vele malen leuker om in de zon te rijden, dan is er ook meer competitie, nu was t alleen een beetje tegen jezelf rijden, en proberen niet te vallen.......en ik had me nog wel zo verheugd op sachsenring:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina