1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW MotoGP 2 Competitie: Deel 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 8 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog 1 die zo baalde van Sachsenring, k had echt veel verwacht van mezelf gezien mijn tijd. Mja...het mocht niet zo zijn....en uiteindelijk konden dege die goed zijn maar toch meestal net niet snel genoeg of een ietsipoetsie klein foutje maken en dus van mij een beetje verliezen...euh...

    Die mensen konden bij Sachsenring dus heerlijk lachen...mja...het is jullie gegund :p

    Wel vind ik het ook leuker om in de zon te rijden, niet zozeer dat ik heeel laaag eindigde (wel een beetje mja :eek: ) maar gewoon omdat je elkaar dan ech van je beste kant kan laten zien en er gewoonweg meer competitie is.

    Estoril word lache!!
     
  2. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    rio word cool. Maar effe tussen haakjes regen rijden brengt ook het beste van je naar boven alleen kan je niet meer powersliden of te beperkt en moet je het dus gooien op de ultieme beheersing. rustig je rondjes rijden, niet te hard remmen en elke bocht precies goed pakken :D want een keer te hard remmen ernaast of whatever en je lig ;) Ik hoop gewoon weer op regen de volgende keer :D
     
  3. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moeilijke is juist om snel te kunnen powersliden, gewoon racen kan iedereen wel ongeveer even snel. daardoor is het competitiegevoel hoger in de regen, maar de echte kwaliteiten komen daar niet naar buiten hoor. Hoop dat het bij ons op estoril droog is want dat is de enige baan waar ik echt goed in ben... Op Rio mag het wat mij betreft wel regenen... Ben trouwens per ongeluk ingelogd als Tuur maar ik ben Alex V ff voor de duidelijkheid. Mijn comp is kapoet en heb niet uitgelogd 8)
     
  4. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik dacht al ''dat is de enige baan waar ik echt goed in ben''

    :p

    maar estoril .. lijkt mij ook wel leuk :) beter gaat het weer regenen .. en blijft de connection ok ;): P
     
  5. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Word poule C nog een keertje bijgewerkt want dat is al lang niet meer gebeurd. :)
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Eind v deze week
     
  7. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dus. Het bleek bij ons juist dat de toppers in powersliden mega veel moeite hadden in het begin met regen. Dus ik ben het daar totaal niet mee eens. Je heb mensen die mega goed kunnen powersliden maar je heb ook mensen die mega goed kunnen rijden zonder powersliden ga maar eens racen tegen de 100% sim rijders.
    Die gasten kunnen de baan zo mega goed rijden zonder powersliden daar word je bang van.
    Die hou ik gewoonweg niet bij ook al sta ik 400ste ofzo
     
  8. Captain Tho

    Captain Tho Captain thowned!!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar wat alex bedoelt is;
    als iedereen op regen(of 100% sim) gaat oefenen gaat iedereen ongeveer even snel. Maar op een droge baan moet je powersliden en omdat dat heel moeilijk is komen dan pas de kwaliteiten van een rijder naar boven.
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraag, als de competitie helemaal af is gereden komt er dan een nieuwe kans om je te kwalificeren voor de volgende ronde?
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mocht er een nieuwe competitie worden opgestart wordt dat natuurlijk weer helemaal opnieuw ingedeeld. Misschien zelfs met een ander concept. Dat is iets waar we jullie dan waarschijnlijk ook beter in kunnen betrekken (nu dat we bijna 48 man hebben die aan de competitie mee hebben gedaan en er dus enigszins over mee kunnen praten).
     
  11. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Das mooi, ik heb namelijk nu pas MotoGP2 van microsoft gehad :mad:!
     
  12. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    TJa maar daar ben ik het dus niet mee eens :D Maar goed dan krijg je de eeuwige powerslide vs 100% sim meuk discussie weer en dat heeft dan weer geen zin in mijn ogen :D

    Als er een nieuwe competitie komt ben ik wel in voor een 4takt only of 100% sim ofzo. Weer eens wat anders.
     
  13. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke motor gebruikt iedereen hier?
    En welke kunnen jullie mij aanraden?
     
  14. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij gebruiken de meesten hier een Honda NSR...
     
  15. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik een NSR 500 en rij daarmee 1.14,50.
     
  16. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    1.14,50??? op sachsenring?

    dan mag je weleens gaan oefenen ;)
     
  17. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat over estoril lijkt me....niet daar daar 1.14.50 een erg denderende tijd is, maar das minder erg dan op sachsenring

    @X-Syth btw. ik heb je ingehaald op Estoril
     
  18. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ik sta ook 2900ste en jullie rond de 500 ofzo.
     
  19. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    cool hey outblast.

    Mja ik wilde ff zeggen dat t internet de hele dag al erg raar doet (chello)

    dus als ik er niet ben ligt het internet er weer uit (bah)
     
  20. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet of ik het kan redden vanavond jongens, of ik dan al thuis ben... Ik probeer er te zijn, maar anders voelt iemand (Godie bijvoorbeeld) zich vast wel geroepen om ff de uitslagen op papier te zetten en aan mij door te geven? Ik hoop dat ik het toch red...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina