1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW MotoGP 2 Competitie: Deel 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 8 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou in iedergeval wel even pen en papier bij de hand houden als godie er mischien geen zin in heeft! Dus dat komt wel goed ;) !

2. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    moet iemand anders dan ook verslagje ervan schrijven....???

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik wil wel een verslagje doen want ik ga vanavond ff weer mee doen want mijn ouders en mijn broertje zijn weg :p

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja iedereen die denkt ''ik heb wel zin om ff te schrijven'' dan moet je maar hier een stukje posten of mij opsturen. Graag zelfs!

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het viel mee, ik ben op tijd :) Aanbod van schrijven blijft staan though :cool:

6. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Twee bronzen plakkaten vanavond, bartje twi is blij!!!

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    :eek:! Op Rio was jij toch geen 3e? Of toch wel?? :confused:

anyway, ik 4e en 5e.. door stomme lompe fouten een 3e en 4e plek verspeeld. Maar toch beter als mijn stand, dus no problem :)

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Estoril was een eitje, daar had Tuur het nog lastig mee gehad... Dat waren goede en snelle rondjes... Op Rio ging het zeer moeizaam en Tho en ik waren daar echt aan elkaar gewaagd.. zat echt met hartkloppingen in het laatste rondje. _O_

Weet ik ook eens hoe het voelt om een dubbele 1e plaats te halen. En dit houdt de spanning in het kampioenschap...

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zal ik dan maar eens die pagina bijwerken? :p

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    vind het goed :D

11. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    *)

12. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    :eek:! whehehe, doe niet zo gek 8)

Shit, volgens mij ben ik plaatsje gestegen tov CCM1982 (maybe net) en 1 gezakt t.o.v. Twi ..

13. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou in poule C was de opkomst weer hoog. Er waren wel 7 man :{ . En dan had Rebel INS ook nog internetproblemen dus eigenlijk waren we met 6 mensen. Wel 2 keer 1e btw.

14. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    tsja.....was ff de tijd kwijt volgens mij en daardoor 10 min te laat |:- (net nu ik eindelijk van plan was wat punten te gaan pakken op de eerste baan. 2e baan was helemaal een grote vraag voor me 2 maanden niet gereden ofzo was compleet de timing kwijt :confused:
    had in de eerst rond 14 sec in het rood staan zonder te crashen, heb zo'n beetje de hele race in het gras voortgezet toen.
    Maar toch geen laatste geworden omdat pablow maar bleef crashen op het eind nog ff gewacht voor de finish maar daar was ook niets meer tezien van pablow dus toen toch maar als 10e gefinished.

15. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    In poule b was het ook wel spannend. In de eerste race was ik 1e en had ik een halfe minuut voorsprong op de nummer 2. En de 2e race heeft X syth knap gewonnen.

16. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Het was een leuke (nou ja leuke) race (race1) Ging telkens onderuit en moest dus weer knokken om een beetje vooraan te komen :D lache dus

Race2 was saai voor mij en de meeste andere tussen mij en de 2de zat 15 sec op het laatst en tussen mij en de 4de lag 20 sec ofzo :confused: 14 rondes ongeveer zo gereden :confused: dat is jammer

Maar voor de rest toppie race weer toch nog een redelijk opkomst van mensen

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Pagina voor de A poule is bijgewerkt!

Mijn email programma heeft me na jarenlange trouwe dienst in de steek gelaten, daardoor een zojuist ontvangen emailtje niet meer kunnen opvragen, mocht dat Eastmasters C poule uitslagen zijn, vraag ik hem die morgen nog eens te sturen :)

18. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor mijn gevoel een goede race gereden ... en mn verbinding heeft het uitgehouden YIPPIE

19. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Verhaaltjes B staan ook up _O_ die van vorige week zullen vermoedelijk volgennn..

20. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee wat er nou met poule C aan de hand is, maar sinds 2 weken geleden ofzo rijden we nog maar met 7 man. :confused: En aangezien er bijna iedere week wel iemand is met internetproblemen zijn het er dus eigenlijk nog minder...
    Anyway, op Estoril 2e en op Rio 4e (Eigenlijk 3e, maar aangezien ik net iets te vaak door het gras reed en net voor de finish Ninto pas inhaalde werd ik dus door de extra strafseconden 4e...:mad:).

Laatst bewerkt: 13 okt 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina