1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW MotoGP 2 Competitie: Deel 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 8 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hetzelfde ik meld me ook af bij deze voor de zondag ik ga namelijk een dagje weg met familie :{ ! Maarja ik zou er natuurlijk wel zijn bij het slot van de competitie om de hekken weer netjes te sluiten ;) !

2. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is het nu officieel... ik kan er vanavond niet bij zijn :'-(

3. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    spijtig pablow en obiwan maar het staat genoteerd. Ik bel je volgende week wel ;)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eerste race echt verneukt :mad: Had daar tweede of derde moeten worden. Wel Sonic Circle gefeliciteerd met je overwinning! Je was ontastbaar :)

Gelukkig tweede race wel tweede, beste resultaat van het seizoen.

5. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij ons is het nog steeds spannend in het kampioenschap. Rebel INS staat 5 punten voor mij met nog 2 races te gaan. :) . Vanavond ging Motegi niet geweldig 4e, maar op Sepang wel 1e.

Wordt poule C nog even bijgewerkt WouteR als je de scores weet?

6. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Een stop in de meterkast verknalde m'n 1e race, een stop in m'n hoofd verknalde de 2e :p Gelukkig had ik na de 1e race een klein kwartier om me op alles en iedereen af te reageren :D

7. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jazeker ... eerste race constant 4e gelegen ... in ronde 15 ... lost connection ... toch aardig van iedereen om me gedeelde 4e plaats te geven :) dankje mensen

tweede race 'gewoon' eerste ronde lost connection

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar ik morgen weer eens vroeg uit de veren moet doe ik zowel A als C pas morgenmiddag, rond een uur of half vijf. Mijn excuses! Wel even de stand in het kampioenschap in A:

Alex V 274
    King Tuur 250
    general Blade 184
    Captain tho 153
    PopovNL 153
    Sonic Circle 145
    ccm1982 127
    bartje twi 119
    Fetimano 83
    Jerhui 69
    chilpepper 65
    Death Meat 58
    Champi0n BE 52
    kuiken 38
    Quadra 31
    king jelzie 24

9. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Geen dank was het minste wat we konden doen. We moesten ook rekening houden met outblast want we zullen nooit meer weten of hij je had ingehaald. Maar gedeeld 4de plek was een goede oplossing. Het word tijd voor een knappe verbinding :D.

Best mooie races met wat verassingen hier en daar. Jammer dat een aantal belangrijke kopfiguren niet aanwezig waren deze keer

10. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eerste race eindelijk weer eens eerste! :) Tweede race vierde...

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hartelijk dank! Ik nam wel een hele grote gok door tussen de qualificatie en race over te gaan van gewoon brake naar rear brake (het was een regenrace). Ik wist dat ik heel voorzichtig zou moeten remmen.. maar Motegi is echt een baan waar je met de rear brake ideaal je bochten instuurt en met de full brake blokkeerde ik de hele tijd. Vandaar ook mijn 7e (laatste) plaats in de qualifying.

Tijdens de race crashte ik in de 1e ronde crashte halverwege en daarna had ik de smaak te pakken en reed ik constant 1.37 laag (soms 1.38 laag) en zelfs een 1.35.4! Jij trouwens gefeliciteerd met je 2e plek op Sepang. Je lag veel te ver voor me ! In de eerste 2 ronden crashte ik 3 keer (:mad:!!) en daarna kreeg ik wel weer de smaak te pakken, maar die 3 x crashen is te lomp voor woorden.

Ook Alex gefeliciteerd, je bent je broertje vet voorbij. De laatste races worden zeer spannend! Captain Tho en Wouter liggen beide 8 punten voor op me. Al is Captain Tho zowiezo meestal TE snel voor me en Wouter erg constant.

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja we zullen wel zien wat het wordt. Heb 2 keer een 4e plaats nodig om gelijk met tuur te eindigen. ( ervan uitgegaan dat die 2x 1e wordt ).. En netjes sonic... regenraces zijn niet echt mijn ding... steeds die blokkerende remmen... dus dan knijp ik ze weer te zacht in, rem weer te vroeg etc.. Ik kreeg het pas in ronde 10 een beetje door en toen was de race al gereden. Dus bravo bravo ;)

Er is ook nog veel mogelijk tussen plek 3 en 5 zie ik dus dat wordt volgende week ook strijden om de beste plekkies jongens...Dan hebben we philip island ( my worst nightmare ) en valencia volgens mij.

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb maar een abonnement genomen op de 3e plek.

14. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dank u, dank u! Jij vind het wel best, je ligt nu toch 24 punten voor op Tuur :+

Philip Island ligt me meestal wel, maar het wordt gokken wat betreft racen met de Yamaha (zonder draft schiet ie niet echt op) of met de NSR. Daar kunnen nog weleens plaatsen gewonnen en verloren gaan worden...

En Valencia? hehe, dat word hard oefenen voor me.. dat is voor mij een baan in het rijtje Sachsenring - Sepang en Donington. Oftewel, banen waar ik niet goed (constant) op ben.

15. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Overigens vond ik de opkomst voor vanavond wel beschamend laag :mad: Dan mijn uitval nog eens bij de 1e race, en je komt neer op 6 lui die finishen.

Overigens, Death Meat, ik vind je een prima gozer, maar heb je je punten nu wel gekregen voor 14 ronden stil staan?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja daar wou ik het nog over hebben. Death Meat kan beter niet meerijden als dat hij een beetje storend over het circuit loopt als een Bernie Ecclestone met een longontsteking.

én misschien dat ik nog eens iedereen oproep op te komen dagen voor de laatste race, kan nog leuk worden dan. Volgende week is ook de 'echte' afsluitingvan de MotoGP op Valencia, jammer dat het dáár al is beslist :)

17. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja opkomst was niet erg vrolijk. Captain tho zag dat het niet meer te doen was of zo?? Want die stond nog hoog in het kampioenschap... En die kuiken en zo zijn gewoon gestopt. Vind dat wel beetje dom, want dan moet je je gewoon niet inschrijven.

Maar voor mij is het ook nog geen gestreden zaak hoor... Ik moet 2x 4e worden en het zijn zeker niet mijn beste banen. Op philip island is iedereen even snel dus met ook nog wat tegenzittend weer kan t nog verkeerd gaan...

18. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    kunne we niet op valencia real laps doen als een soort echte afsluiting:p

19. Captain Tho

Captain Tho Captain thowned!!

Leuk Bevonden:
    0
    he gasten, mijn excuses dat ik er gister niet bij was.
    Voor de laatste race ben ik er weer bij.

20. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Verhaaltjes B zijn up. Jammer dat FUFO niets van zich laat horen :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina