1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW MotoGP 2 Competitie: Deel 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 8 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja we hebben je gemist :)
     
  2. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Jah, hem en de regen :{ :p
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee alleen jíj hebt de regen gemist :D
     
  4. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ging weer lekker in poule C. :) Op Jerez tweede en op Le Mans eerste...! :D
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De pagina van de A poule is inmiddels geupdate met de zojuist behaalde resultaten - Eventueel even 'hard' refreshen dmv CTRL+F5
     
  6. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan wil ik die lantaarn wel morgen bezorgd zien Wouter :{
     
  7. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Whehe :) Poule B ging ook wel aardig. Fufo en Godie blijven gelijk staan in punten zelfs na 4 races! X Syth bewees zijn klasse door meteen goed te racen na afwezigheid vorige week. De seizoensstand is al te vinden op motogp.xbw.nl onder het kopje Poule B - Klassement en morgen zullen de verslagjes van de races er ook bij staan. Vooral de laatste race had een mooie ontknoping!

    Verder zal ik ff onderling checken of we de racetijd in Poule B kunnen bijstellen om wille van Go Ahead Eagles en ook anderen die daar wel oren naar hebben. Deze week verstuur ik ook mailtjes om iedereen op de hoogte te stellen en dan kan je van je laten horen of eventueel de race om 20.00 te starten. Je kan natuurlij ook hier reageren!
     
  8. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was weer erg leuk :D ondanks mijn 5x vallen op lemans :D en fuckup bij de eerst race hosten ;) zal nooit meer gebeuren jongens.

    Voor de rest was er maar 1 iemand die gedisconnect werd meen ik?
     
  9. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrr...|:-
     
  10. Ik doe alleen nog mee als er eenheid komt in motoren. Ik vind het niet eerlijk dat sommige mensen (die al heel goed zijn en dus een nog snellere motor hebben, omdat zij goed zijn in de career mode) veel snellere motoren hebben. Want ik als vrij slechte rijder, maakt geen enkele kans, of komt niet eens in de buurt van een goede plaats.
    Mij lukt het niet om al die soort races te winnen op champion niveau in career mode. Ik rijd dus maar met Rossi. Maar ik word natuurlijk minstens een paar rondjes ingehaald.

    Ik vind het een domme zet van THQ om dit erin te doen, want de mindere spelers hebben geen schijn van kans.

    Dit houdt niet in dat het tournooi niet goed is georganiseerd! Integendeel, maar als je toch weet dat je met minstens een rondje achterstand finished, dan is de spanning en lol er ook wel af.
    :'-(
     
  11. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    With all do respect, die bike van Rossi is echt niet zo gek veel slechter dan een full specced out custom bike hoor. Ik durf te zeggen dat het voor 90% je driving skills zijn die ervoor zorgen dat je wordt gelapped.

    Enneh, over oneerlijk gesproken...Kom jij maar es fijn in Poule A tegen King Tuur rijden :p

    Waarom moet je winnen? Ik vind het ook koel om met bv. Sonic Circle, Quadra of Champion BE (sorry om jullie namen publiekelijk te noemen) te vechten in de onderste regionen :)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik zou het wel erg prettig vinden als de races naar 20.00 uur gaan. Dan kan ik in het vervolg nog wel met de races deelnemen en als het gewoon om 21.00 blijft moet ik me uitschrijven. Helaas :p
     
  13. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    grmpf.....het was toch zo afgesproken dat we begonnen om 9 uur....waarom nu opeens na 4 races naar 8 uur verplaatsen. Dan zit ik nog relaxed te eten.

    Het spijt me voor Go Ahead maar Ik vind dat we t om 9 uur moeten laten. Trouwens Go Ahead, gaat t wel weer beter met je micraine? beter kom je volgende week echt de hele 2 races....en mute je me niet ;)
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is juist goed. Door extra tijd te steken in het spel verbeter je niet alleen je eigen skills maar ook de skills van je motor. Jammer dat jij er dan zo op wordt afgestraft, maar ik weet zeker dat iedereen met ook maar een beetje doorzettingsvermogen een héle goede motor kan maken.
     
  15. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    20.30? Ik hoop toch dat we een middenweg kunnen vinden, zodat we iedereen er bij kunnen houden. :)
     
  16. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    mja...ik vind dat wel ok...maar toch beetje raar dat dat nu nog veranderd kan worden :| maybe kan Go Ahead nu dan meedoen.

    Edit: owja update motogp.xbw.nl es ;) :9
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Moést je dat nou publiekelijk zeggen :+? En die mooie 5e plaats op Le Mans dan?

    Hehe nee ik heb nu de smaak te pakken. Ik maakte in de 1e 3 races (ook op Le Mans, maar ik lette al beter op) altijd eigenlijk in 1 bocht constant fouten door hem vol te willen powersliden. Dat werkt als je een nieuw PB wilt zetten, niet als je constant wilt rijden. Sommige bochten zijn nu eenmaal tricky.

    Toen heb ik ff knopje in mijn hoofd omgezet, en voilá een 5e plek. Van de week ff oefenen op Catalunya en Mugello :) Want with all do respect, ik wil liever omhoog en met de hoger geplaatsten battelen!

    P.s. die tijdswijziging geld alleen voor de B-Poule, right? 21.00 komt mij het beste uit.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja voor A en C gewoon zelfde nog.
     
  19. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ging helaas niet erg goed met mij. :'-(
     
  20. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ach joh, je gaat lachen als je het race verslag van Poule B - Le Mans leest....damn wat baal ik!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina