1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW MotoGP 2 Competitie: Deel 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 8 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rotsj

    rotsj Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben mzzl dat ik er aankomende zondag niet bij kan zijn hehehehe...
    Wel zuur btw :mad:
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nee ik ben er ook niet.
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    K heb wel zin in mugello en catalunya. Zijn banen waar ik nog iets van terechtbreng. Laatste tijd gaat t racen best wel klote. Oefen te weinig en misschien moet ik mijn 2e plek wel gaan inleveren aan captain tho. Die reed laatst even snel, soms zelfs sneller. dan ben ik ook maar een beetje sneller in tijd, maar hij rijdt constanter op het moment. Dus aan de bak want anders krijg ik em op mijn neus binnenkort... En tegen tuur begin ik al helemaal nix in deze vorm duz wordt weer klinkklare uitslag lijkt me.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2003
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had nadat dat de glitches zijn gevonden, maar 1 avondje geraced voordat de competitie begon (in 5 weken ofzo dus). En als aanloop voor de 1e races 45 min. geoefend en voor vorig weekend in totaal 1 uur.

    Dat tegenover zo'n 8-12 uur per week die ik tot 6 weken geleden aan MGP2 besteedde geeft nogal een verschil in constantheid en snelheid :D

    Dus vanavond ga ik ook Catalunya en Mugello weer eens oefenen. Die 5e plek op Le Mans was aardig, maar ik moet beter kunnen vind ik (hoop ik). We shall see!
     
  5. Scorpy

    Scorpy XBox360 n00b

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    1400 ??? :D :D :D
    Ik wou dat ik daar al stond :D

    Ik moet nog heel wat oefenen om onder de 5000 te komen.
    Maar vanavond en morgenavond gaan we weer ......
    We zullen zien ...

    PS: Mijn plaatst staat in me sig
     
  6. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga pas vanaf volgende week terug meer kunnen beginnen MotoGP2 rijden. Dus zondag wordt weer oerslecht voor me...
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    ach sonic, het is ook maar beetje voor de fun. Mijn "constantheid" is ook waardeloos op het moment. Ben na die glitches ook gestopt met racen dus dat merk je dan idd ja. We zien wel.

    Vind het toernooi wel zeer geslaagd tot nu toe. Alleen jammer dat Tuur zo "über-domineert"... Wat meer spanning in de top zou t wel wat leuker maken. Dit lijkt beetje op de formule 1 waar schumacher afgelopen jaar zowat alle banen op zijn naam wist te zetten...
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2003
  8. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan moet je die Action Replay es stiekem uit z'n Xbox slopen, Alex ;)
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    En wat gebeurt er dit jaar in de F1......? juist! We hebben wat te doen voor het volgende seizoen ;)

    Natuurlijk is de competitie vooral fun. Maar ik ga toch wel even oefenen zaterdag om lol te beleven aan mijn optreden. Een race waar je voldoening uit haalt is toch leuker. En over het toernooi : zowel de opkomst als de "sfeer" bevalt me erg goed.
     
  10. Chimaera

    Chimaera XBoxWorld N00bie

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool een MotoGP2 competitie _O_ _O_.

    Jammer dat ik er veels te laat achter kom... Ik zag wel dat Poul C niet helemaal vol zat... Wel qua inschrijvingen, maar er zijn nog maar 13 man die gereden hebben... Zou er eventueel nog een plaatsje vrij zijn als reserve voor als andere afzeggen voor een race... Of als iemand anders gewoon nooit meer komt ofzo...
    Ik ben de laatste tijd regelmatig te vinden met MotoGP Live. Niet dat ik goed ben, maar leuk is het wel :).
     
  11. Tezzla

    Tezzla Blok 4 President :')

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een berichtje van gegron wat ik door moest geven:

    g3gr0n: kan jij voor mij in motogpforum kunnen posten dat ik morgen avond niet kom vanwege het ontbreken van mijn xbox?

    gegron kan om één of andere reden niet op het forum komen om het zelf te posten }:] O-) :cool:
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Voor de B Poule mensen: Er wordt gewoon om 21:00 gereden! Eventueel veranderingen daarin moeten jullie vanavond bespreken met Gerbo.
     
  13. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Jah er kan wel iemand voor mij in de plaats rijden aangezien ik toch nooit meer mee doe.
     
  14. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Go Ahead. Deze week heb ik weinig tijd gehad en ff geen trek in allemaal dingen regelen, maar dat we dit weekend gewoon volgens planning rijden wil niet zeggen dat er niets kan veranderen. We willen je er graag bij houden als je zelf gemotiveerd bent, maar dat moet je dan wel kenbaar maken.
     
  15. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Leuke races net. Ik verbaasde mezelf door een ronde of 5 bij de top 4 mee te rijden, met als hoogtepunt zelfs een 2e plek totdat ik plat op m'n bek ging.

    10e en 8e toch iets beneden m'n streven (7e)
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga zo pagina updaten, hier alvast wat snel genomen foto's voor een snelle publicatie :)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Had King Jelzie eigenlijk de laatste race uitgereden?
     
  18. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    dramatisch WANADOO. Bij beide races hield mijn internet er mee op. 0 punten deze week, terwijl de eerste race redelijk ging. Ik lag 5e. Voor mijn doen best goed.
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat was nou jammer. Dit was voor mij een racedag van nét niet... en daarna van helemáál niet!

    In de eerste race reed ik in het begin 5e, daarna een rondje of 8 4e. Tot ik in de 1a laatste ronde in de laatste bocht plat op mijn muil ging en ik mijn mooie 4e plaats in een 6e plaats zag veranderen.

    En op Catalunya? Oh please... :) Dat was een ramp. Mijn ma vond het nodig om even een of andere film te downloaden die de halve bandbreedte opslokte. Gevolg: ik lag aan alle kanten, zie iedereen op- en neer, en heen- en weer vliegen, zweven en racen en verlies mijn concentratie. Dat ben ik daarna meer te boven gekomen :mad:

    Maja, ik heb wel weer (vooral tijdens de 1e race) genoten van de spanning. Heb de nodige hartkloppingen gehad en dat betekent dat het me iig adrenaline rushes gaf :)

    Wat mij betreft is deze competitie nu al geslaagd! Hopelijk heb ik volgende week ietsjes meer geluk...
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De A Poule pagina's (Verreden races en Klassement) zijn vernieuwd met de uitslagen van zojuist.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina