XBW MotoGP 2 Competitie: Deel 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 8 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het ook steeds beter... eerste race ging weer als van ouds... (10de) en die tweede ging een stuk beter. Ik heb 10 ronden op de derde plek gereden, daarna een aantal ronden 4de, maar in de laatste ronde ga ik onderuit |:- waardoor ik uiteindelijk genoegen moest nemen met de 6de tijd.... volgende keer beterzullen we maar zeggen. :)
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Assen was slecht, eerste rondje met Tuur er vandoor. Daarna was het zoals voorspeld huilen met de pet op. 5 crashes !!!! |:- |:- |:- en vele fouten. finishte meer dan een minuut later dus dat was echt echt echt slecht!!! Gelukkig was Donington geen probleem. Mijn controller was ook echt übergaar waardoor ik steeds in een paar bochten de bocht niet haalde... ik heb dus een nieuwe besteld...:eek: Niks van mijn voorsprong kwijt iig... Alleen ik baal er wel beetje van van dit geklungel, het ene rondje is gewoon top 30 plaats en het volgende rondje zie ik mijn oma op haar rollator voorbijkomen...
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    w00t! Laat mij ff weten wat voor rollator zij heeft. Normaal loop je erachter, maar zij zit erop?

    *besteld alvast zo'n rollator voor later.. :+

    Rol-later!
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    rollator met nitroboost.... snelle oma 8)
     
  5. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hoe is het eigenlijk gegaan in poule B? Wie heeft er gewonne en wie had pole?
     
  6. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    assen:
    1 godie
    2 Outblast (YAY!!!)
    3 X syth
    4 FUFO
    enzz

    check motogp.xbw.nl voor meer :)
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    hey volgende race zouden we het dan zo kunnen plannen dat we om 22.00 klaar zijn (moet te doen zijn met sachsenring en brno) me ouders waren gister niet echt blij toen ik om 23.00 nog achter me xbox zat |:-
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    'Wij' waren om 22:10 klaar hoor? Je gaat me niet zeggen dat jullie zó enorm langzaam zijn :D
     
  9. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Als jullie pas om 11 uur klaar waren, hebben jullie wel héél erg langzaam gereden... :+
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja 11 uur. Jullie niet dan?

    :cool:

    Verslagjes van B staan up, niet zo bijzonder deze keer, moet nog meer doen :) Als iemand eigen bijdragen (of inside tips) heeft, be my guest!
     
  11. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh ze zijn harstikke mooi weer :) ! Ik was gisteren echt bedroevend ja het zijn ook weer net mijn 2 slechtste banen die jullie eruit pikken :cool: ! Maar toch vond ik het wel jammer dat ik er 2 x uitviel maarja het is niet anders, en het was trouwens godie die netwerk problemen had en niet ik ;) !
     
  12. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch weer leuke verslagen hoor Gerbo!! Hoezo vind je ze zelf niet goed?? Ik hoop dat ik nooit weer zo brak achter die box moet zitten. De alcohol werkte duidelijk nog door! Maar goed, 4e en 2e, het had slechter gekund!
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm ik wil niet zeuren eigenlijk. Maar vorige week zijn er geen raceverslagen gepost.. En van deze week staan de A poule scores er nog steeds niet op... Worden deze nog wel gepost??
     
  14. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de race waren dit ook mijn slechtste banen.....na de race niet meer*)
     
  15. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehhe indeed ik had de hele dag al vage dropouts enz en helaas trof dit jouw :mad: waarom is mij een raadsel :confused:

    En fufo volgende keer niet zo brak he, want dit was ech nie lache hoewel je bij de tweede race wel mooie acties had hahah

    En het zijn weer een paar mooie race verslagen (TOP) gerbo.

    Btw wat had ik een mooie race op assen met een te snelle outblast snuivent aan me uitlaten. Het had niet 1 rondje langer moeten duren.

    Het was toch iets eerder dan 11 uur? maar goed wij hebben altijd een vrij ruime pauze van 5 min (nu iets langer ivm met f1)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2003
  16. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga deze week heel goed oefenen (proefwerkweek is afgelopen)op sachenring en brno. ik ben van plan niet op de laatste plaats te gaan. ik hoop iets van 7e te worden.
     
  17. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat is nou de juiste instelling... succes :D
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb met Wouter een weddenschap lopen om wie het hardst gaat sucken op Sachsenring :cool:

    Dat is natuurlijk easy. Ikke! Geen enkele moeite...


    als ik verlies, ben ik mijn zeer dierbare bloodwake aan hem kwijt. Als hij verliest, is hij zijn zeer dierbare State of emergency kwijt aan mij. The Clash Of The Sausagering Suckage has begun! :D
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben toch veel slechter dan jou op Sachsenring :cool:
     
  20. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan jullie elkaar maar lekker opnaaien... kan ik misschien weer wat puntjes pakken }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina