1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW MotoGP 2 Competitie: Deel 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 8 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    nah de after party met godie en outblast was een beetje uitgelopen vandaar :+

2. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ow nee wedden dat ik dat ben ik heb daarnaet even geoefend en ik kon er geen hol van:p

3. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk kan ik op sachsenring mn slag slaan....meestal ben ik daar wel snel....dus t moet mogelijk zijn

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    wat voor game wou jij verwedden dan :D?

5. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    kijk maar uit, hoor, hij is echt slecht ;) (j/k)

6. Scorpy

Scorpy XBox360 n00b

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het wel jammer dat ik me opgegeven heb voor de 'slechtste' pool (C toch?), dat ik mensen uit zie vallen, zelfs maar 9 mensen de laatste race, en dat ik toch niks hoor of ik mee wil doen :mad:
    Maar ja, zal wel een reden voor zijn

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, in principe vind ik dat ze mensen die niet meer mee doen moeten vervangen, maar iedereen mist wel eens een race, dus ze kunnen niet zomaar iemand eruit gooien omdat hij er 1 x niet was........bovendien heb je ook al een flinke puntenachterstand

8. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook 1 van de angsten die we hadden toen we aan deze competitie begonnen... ik snap niet dat sommige mensen zich opgeven en vervolgens niet komen opdagen, maar dat zul je altijd blijven houden.

In pool A is de opkomst erg hoog, over het algemeen zijn er meestal 15 mensen aanwezig.

In pool C valt het een beetje tegen, maar dat hadden we eigenlijk ook wel een beetje verwacht. Algemeen genomen is de opkomst hoger dan ik van te voren had ingeschat.

9. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nouja, ik vond de laatste race met 12 stuks toch een beetje aan de magere kant. Voorheen was het wel oké, rond de 14. Maar als je je inschrijft, moet je niet af gaan haken omdat je geen zin meer hebt of iets dergelijks...Maargoed :)

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is wel zo inderdaad. Haalt ook veel spanning weg omdat je door er ff niet te zijn erg veel punten kwijtraakt. Maar goed... weet iemand al OF er nog scores worden gepost... of moeten we aan de hand van foto's allemaal zelf het rekenmachientje erbij gaan pakken???:D vorige x reageerde niemand dus ik vraag t nog maar een x. Ik vind het persoonlijk wel handig als deze gepost worden op de site. Waar heb je anders motogp.xbw.nl voor??:confused:

11. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Die ***comp op school schoot niet op duw ik nog n x op reply staat t er 2x

Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    1 moment :)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Volgende week heb ík het overigens erg druk (drukker dan nu :mad:) waardoor ik alleen hier de foto's zal plaatsen van de uitslagen. Puntenverdeling kan je ook zelf regelen (met het sheetje dat ik zo nog eens op de server zal zetten). Misschien dat Gerben zo lief wil zijn ook voor A het eea te doen.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, pagina updaten wil evenniet. Hier de huidige stand van zaken in het kampioenschap;

King Tuur 200
    Alex V 139
    general Blade 102
    Captain tho 96
    ccm1982 79
    PopovNL 78
    chilpepper 65
    bartje twi 59
    Sonic Circle 56
    Fetimano 52
    kuiken 38
    Champi0n BE 36
    Jerhui 36
    Quadra 31
    Death Meat 22
    king jelzie 10

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet dat ik te laat ben enzo, Maar heb vanaf vandaag pas MotoGP2 :)

al veel geoefent met de demo :), en kan nu dus echt beginnen.
    ik hoorde van Marius dat volgend seizoen er (waarschijnlijk) weer een competie komt,

Ik wil me nu wel opgeven, en ook als ''invaller'' voor mensen die niet komen opdagen / nooit komen (of op een soort wachtlijst).

ps. op die speciale site kon ik niet echt opmaken hoe ik iemand moest contacteren over aanmeldigen..

Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat er in principe geen aanmeldingen meer zijn. Ik weet niet hoe het op het moment staat met plaatsen in de C poule, maar persoonlijk vind ik dat een beetje competitie vervalsing (om daar extra mensen bij te plaatsen).

Een volgend motogp seizoen, ik weet het niet. Er zijn genoeg leuke rijders om weer iig 1 poule te maken, maar of die tegen die tijd nog met MGP2 bezig zijn...

17. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op zich zijn er nog plaatsen genoeg in poule C geloof ik. Er vallen tenminste iedere keer weer mensen uit die niet meer terug komen... :mad: De laatste keer reden we met 9 man ofzo...

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, opzich hoeft het van mij niet - in het midden erin te vallen -
    maar als het zou kunnen... Maar idd, ik zag op die ene site dat jullie ongeveer op de helft zaten, dus dan meld ik me daarna wel aan..

19. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop of de motogp.xbw.nl site is verwijdert na de server update :confused:

Ik hoop niet dat het definitief is :eek:

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bij mij is al weer 'up' !!:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina