net een gruwelijke game tegen Sonic 87 achter de rug we gingen gelijk op totdat brent barry ineens vervelend werd inside toen kwam sonic ongeveer 10 punten voor te staan, maar mede dankzij een paar 3tjes op het juiste moment kwam ik aardig terug laatste 20 seconden stonden we gelijk dus sonic ging voor een lange aanval bal ging naar payton...payton dribbelt, maakt een crossover..laat klok uitlopen...komt inside..nog 2.9 sec te gaan..bryant maakt een fout op payton...2 vrije worpen (shit!) hij raakt ze natuurlijk alletwee ik neem een time out neem de bal op middelijn in met 2.9 seconden te gaan. bal gaat naar bryant..bryant schiet vanaf binnen de 3puntslijn ik word geblocked NOOHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! 64-62 goed gespeeld sonic 87
hahaha, dit was echt vet.. nog nooit zo relax gespeeld, tegen een tegenstander van mijn eigen niveau erbij het ging zwaar gelijk op, tot het derde kwart ja k speelde het 3 point spel steeds, door te scoren en een extra free throw te scoren, echt vet... maar het werd benauwd, omdat o'neal weer irri kwam doen in de paint, en derek fisher steeds 3 pointers nailde maar ja, op dat moment met nog 23 sec te gaan, weet je dat je 24 sec play time hebt, dus dan rek je het, payton was mn betrouwbaarste player, dus tja...GEWONNEN! Nice game Magico
Uhm ik krijg nogsteeds meldingen binnen van gespeelde nba games mensen. Die ene gast die die site heeft overgenomen moet dus even mail.asp veranderen met zijn eigen email adres ok? Danke danke
Jezus Christ Dacray , Ik ergerde me dood in ut eerste kwart zeg!! Ik zat dus echt niet in de wedstrijd.. Hij (Dacray) liep uit naar 17-8 !!!!!!!! Einde 1st Quarter : 17-8 voor de Spurs dus... Maar in de tweede kwam ik wat in mn spel, rebounden ging ook voor geen meter, maar goed... Ik maakte 7 punten goed en sloot de eerste helft af met de stand 32-30 voor dacray nog wel.... Uiteindelijk maakte ik mn achterstand goed, en won de game met 62-51 .... Nice Game dacray
yep te veel kruit verschoten in het eerste kwart. Duncan schoot bijna 100 procent en dat moest de ploeg in het vierde kwart bekopen. Geen bal viel meer aan de kant van de Spurs terwijl de ploeg uit Seattle duidelijk de betere werd. Helaas dat San Antonio ook niet meer in staat was om het gat binnen de zes punten te houden. gefeliciteerd Sonic
thank you... @ De rest van de spelers : Wanneer hebben jullie tijd? Want ik ben de enige die 2 games heeft gespeeld, en er is nog een aantal die op 0 staat...
Ik heb net een vette match gespeelt, mijn eerste zal me nu ff opgeven voor die ladder hoe doe ik dat? Enne BreeZe waarom ben je niet op MSN, of live?
ga naar www.dacray.nl/nba/xbox , klik op teams, en onderaan de pagina staat een formulier, vul em in, en voilá .. euhm, waarom ik er niet ben? Omdat ik er niet ben gewoon...
he verita, mocht je je hebben aangemeld, doe het dan nog keer. email is bij vaag terecht gekomen. en die beheert de site niet meer. linkje is nu aangepast
Sorry man, ik wist niet wat er aan de hand was :/ En me vriend wou daarna ff RTCW spelen, dus declinde is de uitnodiging. Ik kan me btw niet aanmelden, dus misschien kan ik het hier posten: Forumnaam: Verita gamertag: Verita E-mail: TYDN90@ hotmail.com Club: T'Wolfs Skill: Rookie TextKleur: Groen
Jezus Christ, Ik speelde niet echt super geweldig, maar ik heb de magische grens van 100 kunnen bereiken.. In een ietwat eenzijdige wedstrijd wonnen de Seattle SuperSonics thuis overtuigend van de New Orleans Hornets, met maar liefst 104 - 26 .. Grote man bij de Sonics was Brent Barry, die met 57 punten liet zien dat hij kan scoren, en 11 uit 11, 100 procent vanaf de free throw line kan raken .. Drobnjak's prestatie was ook top, met 14 punten, 17 rebounds en 8 assists, bereikte hij zijn career high 17 rebounds, en 8 assists ... Leuke game XMSTXRDXM ..