ik speelde eerder op de dag tegen zo'n jongen, Karaxa... Die gast weet weinig af van basketball man, fast breaks : vol .. crash boards vol, game tempo vol .. Na 1 kwart stond ik al 11 punten achter, na de derde 18 punten.. In het vierde kwart moest ik gewoon ervoor gaan, bracht de game terug naar 77-77, OVERTIME.. Ook nog gewonnen, 88-92
wahh, ja dat wel, ik ben nog nooit super begonnen.. tegen dacray sloot ik kwart 1 af met de stand 17-8 (voor hem) ..ik won de game met 62-51....tegen zo'n gast karaxa, eerste kwart 11 pnt achter, einde van de derde, 18 punten achter, final : 77-77, Overtime, ik won : 92-88 Maar jouw eerste kwart was gewoon massive, Bryant was goed van mid range, en Shaq rebounde en dunkte alles...
Okay mensen, de site is vernieuwd en de laatste resultaten zijn ingevoerd. vanaf nu kan je het vinden op www.dacray.nl/nba/2k3/ Let op alle gebruikers van de oude site, mail mij even ik heb jullie accountgegevens overgezet maar omdat deze site met een login werkt moet je me even mailen voor je password of msn me even op dacray. Er zullen nog wel wat bugjes inzitten en er zijn nog wat detail aanpassingen te verwachten maar voorlopig is het nu bruikbaar. Succes dacray
Ik wil ook wel, misschien vóór mijn Match tegen dacray??? Het is wel grappig dat je een game van iemand live kunt volgen door in je friends list te kijken, k zal dat wel ff bij jullie doen
@ dacray oke 21.15 is goed @ sonic ik wil wel tegen je spelen maar ik heb nog tegen niemand anders gespeeld zullen we anders een off-ladder street game spelen
I won!!! yeahhh Kobe en Shaq waren on fire (schoten alletwee 92.3%) Ik had vooral moeite met Duncan waardoor het toch nog lang een close game bleef Qua 3tjes was Dacray beter Ik speelde meer op de fast-break met Bryant en Shaq inside als 2e optie dope game