Gefeliciteerd.. Voordat dacray tegen jou speelde, speelden dacray en ik tegen elkaar.. Ik speelde voornamelijk op de fast break, en won de wedstrijd vrij gemakkelijk met 86-53
hmm ja, KALE NL... Ik heb ook wel zin om tegen je te spelen, ben jij degene die mn 6 games winning streak kan beeindigen???
wel als xstxrdxm niet reageert wil ik wel tegen je spelen Verita. Wij hebben elkaar ook nog niet ontmoet.
O'neal mist in de laatste seconde een open dunk 1 punt verschil verloren topscorer Payton 27 punten gevolgd door O'neal en Bryant met beide 21 punten toprebounder oneal met 8 rebounds iemand anders nog spelen vanavond?
en toch heb je het weer geflikt he unbelievable....weer spannend tot het eindsignaal payton was wel goed op dreef dit keer...beter voor je want waar was Barry
ahahaha je deed stoer toch, meteen barry tight pressuren, double teamen, dit en dat, nou...als je barry wilt dekken, heb ik payton voor je
hehe..tactiek pakte goed uit.................totdat payton inside begon te komen echt irri hoe je 2 keer terug kwam na een 8-0 run van mij laatste seconde waren spannend ik ging voor een snelle aanval schoot raak en kwam 1 punt voor toen jij weer 1 punt voor en ik had nog 4 sec om te scoren o'neal rent wide-open naar de basket gaat omhoog met nog iets van 0.8 sec te gaan en mist een open dunk for crying out loud