Net een hele leuk pot gespeeld tegen dialogical. Tot de laatste minuut ging het gelijk op. 6 vrije worpen in de laatste seconden brachten de Lakers in veilige haven. De spanning voor de Spurs dat zij hun eerste wedstrijd van het seizoen konden gaan winnen werd hun teveel. Desondanks lijkt het erop dat de Spurs geleidelijk aan naar hun vertrouwde niveau klimmen
ahahah ik weet niet of o'neal die dunk mistte,of dat James zo dichtbij was dat ie em blockte...Anyway, weer een close game in mijn voordeel.. Enne, ja, jouw tactiek pakte goed uit... Ik moet aan mn field goal percentage werken, ik schiet 1 op de 10 raak ofzo, voor de rest dunk ik alleen, of maak ik lay ups, schieten kan ik nog niet zo goed.. Ach ja, toch nog eerste in de comp met 7-0... Maar ik moet oppassen, ik weet zeker dat je de volgende match wint als jij zo blijft spelen, en ik ook zo blijf spelen..
Dat is goed om te horen Weer 67-57??? To Animus X en Jaymaster : Zijn jullie nog van plan om mee te doen in de competitie? Want anders staan jullie voor niks in de stand enzo..
he dialogical, wat maak jij me nou? het was 65-60 voor jou. Wel ff aanpassen he, anders heb ik die laatste minuut voor niets met zwetende handen gezeten!
o..my bad ik was de score vergeten en ik checkte snel in mn friendslist..waarschijnlijk heb ik bij de verkeerde gekeken pas ik meteen ff aan /edit done
nee, onze vorige wedstrijd was wel 67-57. Geinig kan je dat bij je friendlist zien. ga ik ook ff uitzoeken.
ja, en je kunt de wedstrijd live volgen... k keek ff naar jullie, toen het 33-30 voor dacray stond.. maar toen viel et weg
doe zeker nog mee , had het alleen erg druk met school , moest 13 onvoldoendes weg werken in 5 dagen *) , maar goed bijna vakantie dus kan weer vaker online ballen ... opstraat trouwens ook , want het is mad lekker weer hier
eindelijk is het me gelukt om de sonics te verslaan mede dankzij 5 uit 7 driepunters van derek fisher grote man bij de sonics was Barry 32 punten ongeveer ik kwam vroeg met veel punten voor te staan (meer dan 15 dacht ik) maar zoals altijd maakte de sonics weer een gruwelijke run en kwamen weer terug tot een punt of 3 mede door een aantal 3tjes van Barry en veel turnovers van mijn kant maar de lakers hielden hun hoofd koel
Goed gedaan.. Ik had geen antwoord, het gat van 19 punten probeerde ik nog te dichten, et lukte aardig, in één kwart maakte ik 16 punten goed...maar toen het gat naar 5 steeg, attempte ik alleen maar 3 tjes.... Nice work Magico.... -------------- Maar ik ben klaar met dit spel... Je hebt goed gespeeld Magico, als je met een ander team had gespeeld had je ook gewonnen vandaag.. Maar dit gaat ff over de lakers : De Lakers zijn TE hoog gerate.. Hoe kan O'neal op 100 staan, en Bryant op 98? Je hoeft niet al te veel te doen om te scoren met O'Neal... En zo zijn er nog een paar van die fucking irri dingen.... Ik denk dat ik deze game straks te ruil zet..
Lakers zijn niet het beste team in deze game..ze hebben maar 2 goeie spelers en de rest zijn matig Mavericks zijn bijvoorbeeld beter en O'neal is alleen goed in de paint en ff een ander punt is het niet beter om de standen anders in te delen. Kale heeft maar 1 game gespeeld en hij staat bovenaan. ik vind dat niet naar percentage moet worden gekeken maar naar punten. zo stimuleer je mensen ook om meer games te spelen
De rest is matig? Duh dat O'Neal in de paint goed is, het is een Center, en je gebruikt em ook alleen in de paint... De rest is niet matig, 70 plus zijn ze... Maar ja... Ik vind ook dat dat percentage weg moet..
70 + is matig hun beste 3-punt schutter is fisher en zijn 3 punt rating is maar 85 Mavs heeft nowitski die is én goed inside én zn 3 punt rating is 90, daarnaast hebben ze finley die op de fastbreak even goed is als bryant (plus goeie jump shot). dan hebben ze nog nash met goeie ballhandling en schot + een back up guard (van exel) die ook gewoon erg goed is
Ja dat is waar.. Maar 98 is de hoogste rating in de game, en 2 spelers van de Lakers hebben 98... ik vind niet dat O'Neal 98 verdient, en Bryant ook niet... Ben Wallace toyed O'Neal... En Bryant was de laatste paar games van het normale seizoen niet super, Ray Allen speelde met hem..... Dat staat dus op mijn 2k4 wishlist, Get the fuck back met die ratings, HOPELIJK raten ze LeBron James geen 90 +, terwijl de game gemaakt wordt vóór het begin van het seizoen....