er mogen voor de volgende game idd wat dingen veranderen of ze moeten snel met roster updates komen voor wanneer staat 2k4 ie gepland eigenlijk?
Hmm, nog geen exacte datum, maar Ik gok October 2003 in Amerika... Maar NBA Inside Drive 2004 moeten we ook in de gaten houden.. NBA ID 2004 is dus ook een simulation game, dus het zal één van die 2 worden..... http://www.tothegame.com/game.asp?ID=2711 Die komt op 24 Oktober in Europa..28 Okt in USA. PS: En over de roster updates, Amerika heeft er zo'n 5 gehad, ze doen niks aan de PAL versie, Amerika's laatste roster update was in Mei 2003, en dat was ook de enige, er komen geen andere meer voor 2k3...
nou je staat weer boven aan hoor. er wordt nu gesorteerd op punten. 'Maar ik ben klaar met dit spel...' Ik hoop niet dat ze bij de NBA ook zo gaan reageren als ze een potje verliezen
Ja , dat zag ik telaat , ik was aan het kutte op het forum . Ik zag dat je niet meer online was na mijn bericht hierboven , dus ik ging maar weer op het forum kutte , opeens kijk ik en zie een invite , maar ik was weer telaat , Sorry . Morgen ga ik 2 weken op vakantie , dus ik kan pas weer over 2 weken .
Hmm, die nachtmerrie pot van een eeuw geleden tegen jou(magico) was de laatste pot gespeeld in de competitie ? Damn......ik sta op 8 gespeeld, en ik heb al een tijd niet gespeeld, omdat ik dacht dat de rest dan bij zou komen... Niet dus..
Ik wil is tegen een Nederlander spelen,alleen niet tegen Apocalypse NL die heb ik al te vaak ingemaakt*) Mijn naam is Milo NL
Ik heb de game nog niet online gedaan, wel offline al een tijdje. Al wil je tegen mij zeg je het maar.