Ik doel met defensief en arrogant op het feit dat ik het altijd vind overkomen dat de xbw crew altijd gelijk heeft, nooit iets fout doet en altijd wel een antwoord overal op heeft op dit forum. Als er dan gezegd wordt dat jullie niet altijd recent genoeg zijn vind ik dat je dan ook open moet staan voor die kritiek en die indruk krijg ik niet.
Dat is niet alleen in dit topic, maar gewoon in het algemeen. Mods hebben hier een erg arrogante betweterige houding en dat vind IK soms storend. Eerst was dat niet, zo deed wouter nooit bijv, maar een maand of 4 voor V3 vond ik de site minder, en ik kom er nu nog maar weinig. Dat komt toch doordat er minder nieuws is dan bij V2, en omdat de sfeer vanuit de crew op het forum altijd defensief en vijandig is. Daar komt nog bij dat de xbox niet echt veel sfeervolle spellen neerzet, maar veel saaie realistische games. Als ik een vraag stel over een router komt die PEjanni of hoe die ook heet meteen met zo'n hatelijk antwoord dat ie dat al 20x heeft gezegd. Dan moet ie maar een faq maken want 20 pagina's doorlezen met 90% niet boeiende info is not done, maar daar reageren jullie dan weer niet op. dan schieten jullie weer in de verdediging/weten het beter. Zo gaat het steeds. Als ik dan zeg dat er bar weinig nieuws van de E3 komt met 2/3 man die daar zitten, wordt daar ook zo op gereageerd. Het kan wel wat vriendelijker allemaal. Als je het niet met me eens bent dan negeer je het maar, maar als 10, 100, 200 mensen iets zeggen kun je dat niet meer. En sommige kritiek is gewoon terecht, daar moet je ook mee om kunnen gaan en niet zo a la dick advocaat op reageren.
En alleen kwalitatief nieuws hoeft toch niet, ik lees graag nieuws over xbox 2 specs, maar jullie hebben daar geen boodschap aan aangezien het om geruchten gaat. Maar mensen willen dat wel lezen omdat ze soms wel waar zijn en altijd wel een kern van waarheid hebben. En reviews zijn alleen boeiend als je ze plaatst binnen 2 weken rond de release date. Jullie kwamen met baldur's gate 2 ver nadat ie uit was. Ja dan heb ik allang op een andere site gekeken, zo verlies je ook mensen...V3 heeft niet gebracht wat jullie ervan hoopten, misschien dat je dus naar een kruising toe moet werken wat betreft main page. Je hebt nu 6 nieuwtjes, volgens mij had je er vroeger veel meer. Je hebt deze week als ik goed heb geteld 15 nieuwtjes geplaatst in 6 dagen. Dat is maar 2,5 nieuwtje per dag. Vroeger zaten we op het dubbele.
Laatst bewerkt: 28 jun 2004